ДОБАВИТЬ В ЗАКЛАДКИ     УКР РУС
  КОНТАКТЫ | РЕКЛАМА НА НБН | КАК ОТКРЫТЬ БЛОГ НА НБН | РАССЫЛКА НОВОСТЕЙ | RSS     
713         17:01 | 22.11.2016    

Українська оборонка. Як росіяни знищували унікальний завод автокранів.

 

Свого часу Службою Безпеки України був оприлюднений перелік із 32-х українських підприємств, які представниками російського бізнесу передбачалося знищити економічно. Серед них – і Дрогобицький завод автокранів.

25 жовтня 2016 року Вищий господарський суд України за скаргою російського банку ПАТ"ВТБ Банк» і ліквідатора Кмити Р.І. мав розглянути законність рішення Львівського апеляційного господарського суду щодо припинення провадження у процедурі банкрутства «Дрогобицького заводу автокранів» і скасування ним ухвали про порушення цього провадження як незаконного. 


Нагадаю, провадження у справі про банкрутство Дрогобицького заводу автомобільних кранів було порушено ухвалою суду 16 червня 2015 року.17 серпня суд затвердив реєстр вимог кредиторів боржника. Загальна сума боргів заводу складає 375,957 млн. гривень. 


У реєстрі кредиторів ПАТ «Дрогобицький завод автомобільний кранів"», затверджених ухвалою Господарського суду Львівської області від 17 серпня, фігурують «ВТБ Банк» (сума вимог понад 134 млн. грн.), «Укргазпромбанк» (сума вимог понад 113 млн.грн.) Крім того, серед кредиторів усіх черг найвищі вимоги до боржника мають Василь Ободенко (сума вимог за четвертою чергою – рівно 40 млн. грн.), кіпрська компанія Lerenato Trading Limited (сума вимог за четвертою чергою – понад 23 млн. грн.) і ТОВ «Дрогобицький завод автомобільних кранів» (сума вимог за четвертою чергою – понад 6 млн. грн.). Примітно, що Василь Ободенко є членом наглядової ради ПАТ «Дрогобицький завод автомобільних кранів» і єдиним засновником та директором ТОВ «Дрогобицький завод автомобільних кранів». 


До складу наглядової ради ПАТ «Дрогобицький завод автомобільних кранів» Василь Ободенко був введений 12 лютого 2010 року на зборах акціонерів. 72,06% акцій ПАТ «Дрогобицький завод автомобільних кранів» належать кіпрській компанії HALFONA INVESTMENTS LIMITED, яка в грудні 2009 року одержала дозвіл Антимонопольного комітету України на отримання контролю у ПАТ «Дрогобицький завод автомобільних кранів». 


Основною продукцією підприємства є модельний ряд автомобільних кранів вантажопідіймальністю 18т, 25т, 28т, 32т, 35т, 50т, відомих під торговою маркою «СИЛАЧ», на шасі МАЗ, КрАЗ, КАМАЗ, FORD Cargo, Tatra різних модифікацій. ПАТ «ДЗАК» також виготовляє баштові крани швидкого монтування КБА-201 «ФОРТІС», крани-маніпулятори, гідроциліндри, запасні частини, різні види металоконструкцій. 


Підприємство, за оцінками керівництва, займає 90% внутрішнього ринку автомобільних кранів. 25% виробленої продукції експортує в Болгарію, В'єтнам, на Кубу, в Аргентину, Молдову, Латвію, Литву, Білорусь, Росію, Казахстан, Узбекистан, Азербайджан, Туркменістан, Грузію, Монголію, Судан і Гвінею 


З 2015 року ПАТ «ДЗАК» знаходиться у процедурі банкрутства у рамках справи №914/1542/15. 10 вересня 2015 року прес-служба ПАТ «Дрогобицький завод автомобільних кранів» поширила повідомлення, у якому, зокрема, йдеться: «На виконання вимог протоколу комітету кредиторів № 1 від 07.09.2015 року розміщується оголошення про залучення інвестора у справі №914/1542/15 про банкрутство ПАТ «Дрогобицький завод автомобільний кранів». 


19 вересня 2016 року Львівський апеляційний господарський суд припинив це провадження, а ухвалу про порушення провадження скасував як незаконну. 


За інформацією Народного депутата України Ю. Берези, під час розгляду справи встановлено відсутність у ініціюючого кредитора жодних грошових вимог до товариства на момент порушення провадження. В матеріалах справи є докази того, що цілий ряд кредиторів отримав розрахунок за їхніми вимогами. 


За словами власників заводу, одна з причин банкрутства – дуже жорсткі умови щодо сплати трьох мільйонів доларів США кредиту та відсотків, у які ПАТ «ДЗАК» поставив російський «ВТБ Банк» і стрімке падіння курсу гривні. Через це більшість обігових коштів довелося витрачати на погашення кредиту, отже, виникла заборгованість з усіх інших платежів. 


Свого часу Службою Безпеки України був оприлюднений перелік із 32-х українських підприємств, які представниками російського бізнесу передбачалося знищити економічно. Серед них – і Дрогобицький завод автокранів. 


Згідно із цим планом, завод почали «душити» з лютого 2014 року, коли розпочалася війна. Справа в тім, що «ДЗАК"» має високотехнологічний комплекс обладнання, який дає можливість працювати на оборонку країни – виробляти для армії спеціалізовані крани, відновлювати військову техніку.
 

За інформацією генерал-майора запасу СБУ В. Ягуна, за період часу поки йде судова тяганина, підприємство вже втратило 15 великогабаритних верстатів, унікальне обладнання, конструкторську документацію, за фактом чого Національна поліція відкрила кримінальне провадження №12016140110001154. 


Незважаючи на всі негаразди, на підприємстві не втрачають надію відновити виробництво. Керівництво заводу отримало відповідь від Головного управління оперативного забезпечення Збройних сил України – вони готові замовити 350 кранів, із яких 60 скерують у зону проведення АТО. Держприкордонслужба також надіслала пропозицію про закупівлю 50 нових дрогобицьких автокранів. Вартість одного автокрана – 2 -2,5 млн. грн. 


Утім, для відновлення виробництва є суттєва перешкода: на все майно накладений арешт через банківську заставу російського «ВТБ Банк». До речі, власники «ДЗАК» запропонували передати контрольний пакет акцій товариства державі, якщо вона виступить у ролі інвестора і допоможе фінансово вийти зі скрутної ситуації. 


9 листопада 2016 року, Вищий господарський суд України залишив без змін рішення Львівського апеляційного господарського суду яким було скасовано ухвалу про відкриття провадження у справі про банкрутство ПАТ «Дрогобицький завод автомобільних кранів».
 

Відтепер звільнених працівників мають поновити на роботі. Підприємство планує створити 400-500 робочих місць, а через 5-6 місяців вийти на рівень виробництва до 20 автокранів за місяць.
 
A  Размер шрифта  
Loading...
Загрузка...
Загрузка...
Фильмы в кинотеатрах Украины
Загрузка...
СВЕЖЕЕ В БЛОГАХ

Як в Європі працюють російські спецслужби 22.07.2017 | 14:08

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Росія загрожує розширити масштаби воєнних дій 21.07.2017 | 17:53

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Італійці на Донбасі: чому італійські найманці воюють у лавах терористів "ЛДНР"? 20.07.2017 | 23:06

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Мистецтво добровольця Юрія Неросліка 20.07.2017 | 03:00

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Про Малоросію: Кремль вкидає пробний камінчик і дивиться на реакцію Заходу 19.07.2017 | 15:20

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Італійці на окупованих територіях чому бездіє СБУ? 18.07.2017 | 18:34

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

З Днем народження Олега Ольжича. 08.07.2017 | 18:40

Наталя Грудініна,громадський діяч

Італійські неофашисти хочуть провести в Римі антиукраїнську конференцію 07.07.2017 | 20:50

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Італійські ліваки в Луганську. Що депутат Європарламенту забула в "ЛНР"? 06.07.2017 | 19:57

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Аліна Певна: Українська Донеччина святкує! 01.07.2017 | 20:45

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Реалії ЛНР загиблих і полонених бойовиків звільняють заднім числом 30.06.2017 | 07:08

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Командування бойовиків "ЛНР" не виплачує зарплати особовому складу 29.06.2017 | 19:15

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

О.Ягольник: УААСП і Кубів як приклад класичної української #ЗРАДА 28.06.2017 | 18:04

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Терористи ЛДНР понесли великі втрати 27.06.2017 | 17:44

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

ЗСУ ліквідували російського найманця випускника диверсійної школи Чайка 26.06.2017 | 14:06

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Луганська ахінея, або Як авіація НАТО впливає на екологію Донбасу 24.06.2017 | 10:26

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Згадати те, чого не було: як заїжджий "варяг" ніс ахінею в Луганську 23.06.2017 | 10:54

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Мокрий Путін. Вінок майже впав… 23.06.2017 | 00:11

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Заручники політичних ігор. Чому позбавили води український Лисичанськ, а не "ЛНР" 22.06.2017 | 11:30

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"
ДРУЗЬЯ ОНЛАЙН

 
 
РАССЫЛКА НОВОСТЕЙ
Чтобы подписаться на рассылку новостей
и блог-постов портала НБН,
введите адрес электронной почты.
  
ОК
title
Text
Имя кнопки
ВЫ НЕ АВТОРИЗИРОВАНЫ
Не зарегистрированы?  Регистрация
ОШИБКА СОХРАНЕНИЯ ТЕКСТА
Произошла ошибка сессии.
Пожалуйста, введите Ваш логин и пароль.
 
СМЕНА ПАРОЛЯ
Старый пароль:
Новый пароль:
 Введите 6 и более символов
Новый пароль еще раз:
Отправить
 
Отмена
title
Отправить запрос
 
Отмена