ДОБАВИТЬ В ЗАКЛАДКИ     УКР РУС
  КОНТАКТЫ | РЕКЛАМА НА НБН | КАК ОТКРЫТЬ БЛОГ НА НБН | РАССЫЛКА НОВОСТЕЙ | RSS     
726         11:27 | 14.02.2017    

Націоналізація по-луганськи. Хто віддав бойовикам ЛНР 3400 вагонів Укрзалізниці

 

Враховуючи той факт, що ціна одного на піввагона оцінюється у 449 тисяч гривень, а кількість «націоналізованих «самопроголошеною «ЛНР» вагонів – 3 400 вагонів, то сума збитків «Укрзалізниці» становить 1 526 600 000 гривень.



4 березня 2016 року в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Олександр Завгородній звернувся до Ради національної безпеки й оборони із проханням підтримати збереження залізничного сполучення з підприємствами, розташованими на не підконтрольних Україні територіях Донецької й Луганської областей.

У листі Завгороднього йшлося про те, що замість ДП «Донецька залізниця» створена однойменна регіональна філія ПАТ «Укрзалізниця», яка розташована на підконтрольній території Донбасу в місті Красний Лиман. У складі філії пропонувалося створити Донецьку й Луганську дирекції залізничних перевезень і включити до їхнього складу розташовані у неконтрольованих районах комунікації, а також штат співробітників, необхідний для їх роботи. Втім, в п. 3.10 цього листа було лише передбачено «вжиття вичерпних заходів щодо завершення процедури припинення ДП «Донецька залізниця» відповідно до вимог українського законодавства».

Примітно, що в той момент, як ПАТ «Укрзалізниця» лише у 2016 році тільки спромоглася запропонувати створити «Луганську дирекцію залізничних перевезень» і включити до її складу розташовані на неконтрольованих районах комунікації, фіскальними органами самопроголошеної «ЛНР» вже були проведені всі необхідні процедури щодо підпорядкування так званої «Луганської дирекції» безпосередньо нелегітимній «Раді міністрів ЛНР».

11 березня 2016 року перший заступник голови «державного комітету податків і зборів» І. Яцуненко на засіданні «Ради міністрів ЛНР» прозвітував про хід «націоналізації» майна «Луганської дирекції залізничних перевезень» Донецької залізниці. На тимчасово окупованих територіях Луганської області співробітниками «Державного комітету податків і зборів» самопроголошеної «ЛНР» виявлено і зафіксовано у якості безхазяйного майна 3 400 вагонів, які належать «Луганській дирекції залізничних перевезень» Донецької залізниці.

Згідно відкритих джерел інформації, у жовтні 2014 року «Укрзалізниця» за свій рахунок придбала 76 нових вантажних вагонів для залізниць шляхом розміщення замовлення на вітчизняному вагоноремонтному заводі «Укрспецвагон». Примітно, що на 2014 рік на підприємстві «Укрспецвагон» спочатку планувалося виконати тільки різні види ремонту вагонів, а не будувати нові, аргументуючи таке рішення нестачею коштів. Середня ринкова вартість одного вантажного піввагона без ПДВ становить близько 555,6 тисяч гривень. Собівартість виготовленого на власному підприємстві піввагона оцінюється в 449 тисяч. У повідомленні прес-служби «Укрзалізниці» повідомлялося, що оновлення вагонного парку відбулося завдяки ефективній фінансовій політиці нового керівництва галузі.

Про «ефективну фінансову політику» нового керівництва свідчить той факт, що лише в березні 2016 року після успішної «націоналізації» бойовиками майна «Луганської дирекції залізничних перевезень» і фактичного підпорядкування місцевої дирекції т.зв. «Раді міністрів Республіки», керівництво ПАТ «Укрзалізниця» запропонувало створити Донецьку й Луганську дирекції залізничних перевезень і включити до їхнього складу розташовані у неконтрольованих районах комунікації, а також штат співробітників, необхідний для їх роботи.

Станом на середину жовтня 2014 року на залізницях України перебувало в експлуатації 176 тисяч вантажних вагонів. У 2013 році парк вантажних вагонів «Укрзалізниці» поповнився 775 вантажними вагонами, 713 з яких – на умовах фінансового лізингу. Виробництво вагонів здійснювали вітчизняні підприємства: Крюківський вагонобудівний завод (Кременчук), «Трансмаш» (м. Дніпро) та «Дизельний завод» (м. Кривий Ріг). Враховуючи той факт, що ціна одного на піввагона оцінюється у 449 тисяч гривень, а кількість «націоналізованих «самопроголошеною «ЛНР» вагонів – 3 400 вагонів, то сума збитків «Укрзалізниці» становить 1 526 600 000 гривень.

Вимагаю за фактом передачі рухомого майна у кількості 3 400 вагонів, яке належить державному підприємству «Укрзалізниця» у підпорядкування самопроголошеної «Луганської дирекції залізничного перевезення Донецької залізниці», яке підпорядковується уряду терористичної організації «ЛНР» і здійснює свою господарську діяльність на тимчасово окупованих теренах, порушити проти посадових осіб ПАТ «Укрзалізниця» кримінальне провадження згідно діючого українського законодавства.

 
A  Размер шрифта  
Loading...
Загрузка...
Загрузка...
Фильмы в кинотеатрах Украины
Загрузка...
СВЕЖЕЕ В БЛОГАХ

Росія загрожує розширити масштаби воєнних дій 21.07.2017 | 17:53

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Італійці на Донбасі: чому італійські найманці воюють у лавах терористів "ЛДНР"? 20.07.2017 | 23:06

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Мистецтво добровольця Юрія Неросліка 20.07.2017 | 03:00

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Про Малоросію: Кремль вкидає пробний камінчик і дивиться на реакцію Заходу 19.07.2017 | 15:20

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Італійці на окупованих територіях чому бездіє СБУ? 18.07.2017 | 18:34

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

З Днем народження Олега Ольжича. 08.07.2017 | 18:40

Наталя Грудініна,громадський діяч

Італійські неофашисти хочуть провести в Римі антиукраїнську конференцію 07.07.2017 | 20:50

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Італійські ліваки в Луганську. Що депутат Європарламенту забула в "ЛНР"? 06.07.2017 | 19:57

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Аліна Певна: Українська Донеччина святкує! 01.07.2017 | 20:45

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Реалії ЛНР загиблих і полонених бойовиків звільняють заднім числом 30.06.2017 | 07:08

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Командування бойовиків "ЛНР" не виплачує зарплати особовому складу 29.06.2017 | 19:15

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

О.Ягольник: УААСП і Кубів як приклад класичної української #ЗРАДА 28.06.2017 | 18:04

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Терористи ЛДНР понесли великі втрати 27.06.2017 | 17:44

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

ЗСУ ліквідували російського найманця випускника диверсійної школи Чайка 26.06.2017 | 14:06

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Луганська ахінея, або Як авіація НАТО впливає на екологію Донбасу 24.06.2017 | 10:26

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Згадати те, чого не було: як заїжджий "варяг" ніс ахінею в Луганську 23.06.2017 | 10:54

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Мокрий Путін. Вінок майже впав… 23.06.2017 | 00:11

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Заручники політичних ігор. Чому позбавили води український Лисичанськ, а не "ЛНР" 22.06.2017 | 11:30

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Гітлер втік до Аргентини і вивіз скарби – є докази! 20.06.2017 | 19:02

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"
ДРУЗЬЯ ОНЛАЙН

 
 
РАССЫЛКА НОВОСТЕЙ
Чтобы подписаться на рассылку новостей
и блог-постов портала НБН,
введите адрес электронной почты.
  
ОК
title
Text
Имя кнопки
ВЫ НЕ АВТОРИЗИРОВАНЫ
Не зарегистрированы?  Регистрация
ОШИБКА СОХРАНЕНИЯ ТЕКСТА
Произошла ошибка сессии.
Пожалуйста, введите Ваш логин и пароль.
 
СМЕНА ПАРОЛЯ
Старый пароль:
Новый пароль:
 Введите 6 и более символов
Новый пароль еще раз:
Отправить
 
Отмена
title
Отправить запрос
 
Отмена