ДОБАВИТЬ В ЗАКЛАДКИ     УКР РУС
  КОНТАКТЫ | РЕКЛАМА НА НБН | КАК ОТКРЫТЬ БЛОГ НА НБН | РАССЫЛКА НОВОСТЕЙ | RSS     
816         11:27 | 14.02.2017    

Націоналізація по-луганськи. Хто віддав бойовикам ЛНР 3400 вагонів Укрзалізниці

 

Враховуючи той факт, що ціна одного на піввагона оцінюється у 449 тисяч гривень, а кількість «націоналізованих «самопроголошеною «ЛНР» вагонів – 3 400 вагонів, то сума збитків «Укрзалізниці» становить 1 526 600 000 гривень.



4 березня 2016 року в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Олександр Завгородній звернувся до Ради національної безпеки й оборони із проханням підтримати збереження залізничного сполучення з підприємствами, розташованими на не підконтрольних Україні територіях Донецької й Луганської областей.

У листі Завгороднього йшлося про те, що замість ДП «Донецька залізниця» створена однойменна регіональна філія ПАТ «Укрзалізниця», яка розташована на підконтрольній території Донбасу в місті Красний Лиман. У складі філії пропонувалося створити Донецьку й Луганську дирекції залізничних перевезень і включити до їхнього складу розташовані у неконтрольованих районах комунікації, а також штат співробітників, необхідний для їх роботи. Втім, в п. 3.10 цього листа було лише передбачено «вжиття вичерпних заходів щодо завершення процедури припинення ДП «Донецька залізниця» відповідно до вимог українського законодавства».

Примітно, що в той момент, як ПАТ «Укрзалізниця» лише у 2016 році тільки спромоглася запропонувати створити «Луганську дирекцію залізничних перевезень» і включити до її складу розташовані на неконтрольованих районах комунікації, фіскальними органами самопроголошеної «ЛНР» вже були проведені всі необхідні процедури щодо підпорядкування так званої «Луганської дирекції» безпосередньо нелегітимній «Раді міністрів ЛНР».

11 березня 2016 року перший заступник голови «державного комітету податків і зборів» І. Яцуненко на засіданні «Ради міністрів ЛНР» прозвітував про хід «націоналізації» майна «Луганської дирекції залізничних перевезень» Донецької залізниці. На тимчасово окупованих територіях Луганської області співробітниками «Державного комітету податків і зборів» самопроголошеної «ЛНР» виявлено і зафіксовано у якості безхазяйного майна 3 400 вагонів, які належать «Луганській дирекції залізничних перевезень» Донецької залізниці.

Згідно відкритих джерел інформації, у жовтні 2014 року «Укрзалізниця» за свій рахунок придбала 76 нових вантажних вагонів для залізниць шляхом розміщення замовлення на вітчизняному вагоноремонтному заводі «Укрспецвагон». Примітно, що на 2014 рік на підприємстві «Укрспецвагон» спочатку планувалося виконати тільки різні види ремонту вагонів, а не будувати нові, аргументуючи таке рішення нестачею коштів. Середня ринкова вартість одного вантажного піввагона без ПДВ становить близько 555,6 тисяч гривень. Собівартість виготовленого на власному підприємстві піввагона оцінюється в 449 тисяч. У повідомленні прес-служби «Укрзалізниці» повідомлялося, що оновлення вагонного парку відбулося завдяки ефективній фінансовій політиці нового керівництва галузі.

Про «ефективну фінансову політику» нового керівництва свідчить той факт, що лише в березні 2016 року після успішної «націоналізації» бойовиками майна «Луганської дирекції залізничних перевезень» і фактичного підпорядкування місцевої дирекції т.зв. «Раді міністрів Республіки», керівництво ПАТ «Укрзалізниця» запропонувало створити Донецьку й Луганську дирекції залізничних перевезень і включити до їхнього складу розташовані у неконтрольованих районах комунікації, а також штат співробітників, необхідний для їх роботи.

Станом на середину жовтня 2014 року на залізницях України перебувало в експлуатації 176 тисяч вантажних вагонів. У 2013 році парк вантажних вагонів «Укрзалізниці» поповнився 775 вантажними вагонами, 713 з яких – на умовах фінансового лізингу. Виробництво вагонів здійснювали вітчизняні підприємства: Крюківський вагонобудівний завод (Кременчук), «Трансмаш» (м. Дніпро) та «Дизельний завод» (м. Кривий Ріг). Враховуючи той факт, що ціна одного на піввагона оцінюється у 449 тисяч гривень, а кількість «націоналізованих «самопроголошеною «ЛНР» вагонів – 3 400 вагонів, то сума збитків «Укрзалізниці» становить 1 526 600 000 гривень.

Вимагаю за фактом передачі рухомого майна у кількості 3 400 вагонів, яке належить державному підприємству «Укрзалізниця» у підпорядкування самопроголошеної «Луганської дирекції залізничного перевезення Донецької залізниці», яке підпорядковується уряду терористичної організації «ЛНР» і здійснює свою господарську діяльність на тимчасово окупованих теренах, порушити проти посадових осіб ПАТ «Укрзалізниця» кримінальне провадження згідно діючого українського законодавства.

 
A  Размер шрифта  
Loading...
Загрузка...
Загрузка...
Фильмы в кинотеатрах Украины
Загрузка...
СВЕЖЕЕ В БЛОГАХ

Послали! 15.10.2017 | 17:11

Наталя Грудініна,громадський діяч

Чеські ліваки в окупованому Луганську. Що громадянин Чехії забув в ЛНР 15.10.2017 | 15:26

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Четники на Донбасі, або Хто розширює географію війни на сході України 13.10.2017 | 10:52

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Костянтин Бриль пояснив де Президент - в ПАРЄ... 12.10.2017 | 17:17

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Закупки для ЗСУ здійснюють сумнівні фірми за втричі завищеними цінами 06.10.2017 | 17:47

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Росія продовжує свою сталу практику залякування 05.10.2017 | 10:53

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Владислав Мороко: Запоріжжю 1065 років! 03.10.2017 | 17:48

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Каталон НАШ! Бригада ЗСУ візьме Каталонію за тиждень… А чи віддасть? 03.10.2017 | 14:47

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Дифузія степового блюзу – пленер у прифронтовій зоні 01.10.2017 | 11:41

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Микола Греков: Чому “забули” учасників АТО з окупованих територій? 30.09.2017 | 17:23

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

РФ намагається вивести так звані ДЛНР на самофінансування 30.09.2017 | 11:45

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Кадировці на Донбасі: хто є хто 27.09.2017 | 10:31

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Проблеми реінтеграції Донбасу: “за” і “проти” 26.09.2017 | 10:02

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Підводні камені миротворчої місії ООН 24.09.2017 | 10:46

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Кляті москалі і срібники Київської Русі. Знову продають! 24.09.2017 | 02:40

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Путін готує Україні "абхазький сценарій" 16.09.2017 | 15:26

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"
ДРУЗЬЯ ОНЛАЙН

 
 
РАССЫЛКА НОВОСТЕЙ
Чтобы подписаться на рассылку новостей
и блог-постов портала НБН,
введите адрес электронной почты.
  
ОК
title
Text
Имя кнопки
ВЫ НЕ АВТОРИЗИРОВАНЫ
Не зарегистрированы?  Регистрация
ОШИБКА СОХРАНЕНИЯ ТЕКСТА
Произошла ошибка сессии.
Пожалуйста, введите Ваш логин и пароль.
 
СМЕНА ПАРОЛЯ
Старый пароль:
Новый пароль:
 Введите 6 и более символов
Новый пароль еще раз:
Отправить
 
Отмена
title
Отправить запрос
 
Отмена