ДОБАВИТЬ В ЗАКЛАДКИ     УКР РУС
  КОНТАКТЫ | РЕКЛАМА НА НБН | КАК ОТКРЫТЬ БЛОГ НА НБН | РАССЫЛКА НОВОСТЕЙ | RSS     
539         18:15 | 29.04.2017    

Ремонт доріг чи корупційний злочин?

 

Виділення з державного і обласного бюджету 300 мільйонів гривень на проведення ямкового ремонту дорожнього покриття в Луганській області, який буде знищений внаслідок руху великовантажних автомобілів з вугіллям для Щастинської ТЕС, має ознаки корупційного злочину.

За інформацією з відкритих джерел (газета Верховної ради України «Голос України»), на Луганщині розпочинається поточний та капітальний ремонт доріг. Для цього з обласного бюджету виділено 209 мільйонів гривень. Іще 38 мільйонів – проходять узгодження в парламенті.
 

Мережа автомобільних доріг загального користування Луганської області на підконтрольній українській владі території становить 3616,1 км, з яких автодороги державного значення займають 1177,1 км, а місцевого – 2439 км. 


Питання відновлення транспортних шляхів перебуває на особистому контролі керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза. 


Для ремонту доріг уже підготовлено 13 бригад, які ліквідовуватимуть ямковість гарячим асфальтобетоном, та дев'ять бригад, які використовуватимуть струменевий метод. Також підготовлено понад 90 одиниць дорожньо-будівельної техніки, а з чотирьох асфальтобетонних заводів – Кремінського, Старобільського, Білокуракинського та Біловодського надходитимуть необхідні матеріали. 


Утім, за інформацією директора Департаменту регіонального розвитку Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Сергія Шелеста, на ремонт доріг у Луганській області виділено значно більшу суму грошей з обласного і державного бюджету, а саме: з обласного бюджету на ці заходи в цьому році передбачено майже 250 мільйонів гривень, плюс із державного бюджету – 46 мільйонів гривень. 


За словами Шелеста, на сьогоднішній день силами Луганського облавтодору було зроблено близько 50 тисяч кв. м ямкового ремонту. Роботи щодо ямкового ремонту облавтодор обіцяє закінчити до початку червня. 


4 квітня 2017 року відбулася апаратна нарада в Луганській обласній військово-цивільній адміністрації, на якій голова ВЦА Гарбуз повідомив про те, що внаслідок економічної блокади постачання вугілля на Щастинську ТЕС буде забезпечуватися великовантажними автомобілями, що призведе до остаточної руйнації дорожнього покриття в Луганській області.
 

«Єдина можливість транспортувати вугілля – залізницею до Рубіжного, а потім автотранспортом до Щастя. Але в такому разі за добу по головній магістралі області будуть проїжджати 160 великовантажних автомобілів. Такий інтенсивний рух не тільки доб'є наші дороги, але й повністю паралізує рух пасажирського транспорту», – повідомив Гарбуз. 


За інформацією гендиректора ДТЕК Тимченка, фактичні поставки на Луганську ТЕС здійснюються з ростовських шахт, які належать ДТЕК. «У Ростовській області у нас дві шахти – Обухівська і Дальня. Ми їх повністю контролюємо і керуємо. На жаль, на Луганську станцію, окрім як із Росії, доставити вугілля залізничним транспортом сьогодні неможливо», – сказав він. 


Виділення з державного і обласного бюджету 300 мільйонів гривень на проведення ямкового ремонту дорожнього покриття в Луганській області, який буде знищений внаслідок руху великовантажних автомобілів з вугіллям для Щастинської ТЕС, має ознаки корупційного злочину. 


До вирішення питання з розблокуванням залізничного сполучення з Щастинською ТЕС варто заблокувати фінансування ямкового ремонту доріг в Луганській області та створити комісію щодо контролю за якістю вже проведеного ремонту.
 
A  Размер шрифта  
Loading...
Загрузка...
Загрузка...
Фильмы в кинотеатрах Украины
Загрузка...
СВЕЖЕЕ В БЛОГАХ

У Чехії заборонили збирати кошти для бойовиків "ЛДНР" 16.01.2018 | 21:45

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Як Росія і бойовики ЛДНР можуть зірвати обмін полоненими 12.01.2018 | 20:23

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Німецький гамбіт для України 10.01.2018 | 20:40

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Тихе життя "Музеїв України" 31.12.2017 | 12:36

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Візантійська практика Москви, або Чому Кремль погодився на обмін полоненими 29.12.2017 | 20:02

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Миротворча місія - це замороження конфлікту на Сході України, а не його вирішення. 24.12.2017 | 14:00

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Гравитация побеждена! - К.Стасюк 23.12.2017 | 20:56

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Костянтин Стасюк готує презентацію 23.12.2017 | 04:24

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Виділення США військової допомоги Україні – піррова перемога 18.12.2017 | 17:37

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Вбивство Ципкалова, або секрет Полішинеля від МДБ ЛНР 13.12.2017 | 14:55

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Чи об'єднаються "ЛНР" і "ДНР" 08.12.2017 | 19:29

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

"Заколот" у Луганську-це особиста поразка Суркова 04.12.2017 | 21:13

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Ю.Ярошенко: Минная проблема Донбасса 03.12.2017 | 07:07

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Об'єднання ЛНР та ДНР не буде, або Як нове керівництво ЛНР кинуло Захарченка 02.12.2017 | 15:02

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Чому несподівану зміну влади в Луганську важко назвати заколотом 30.11.2017 | 14:43

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"
ДРУЗЬЯ ОНЛАЙН

 
 
РАССЫЛКА НОВОСТЕЙ
Чтобы подписаться на рассылку новостей
и блог-постов портала НБН,
введите адрес электронной почты.
  
ОК
title
Text
Имя кнопки
ВЫ НЕ АВТОРИЗИРОВАНЫ
Не зарегистрированы?  Регистрация
ОШИБКА СОХРАНЕНИЯ ТЕКСТА
Произошла ошибка сессии.
Пожалуйста, введите Ваш логин и пароль.
 
СМЕНА ПАРОЛЯ
Старый пароль:
Новый пароль:
 Введите 6 и более символов
Новый пароль еще раз:
Отправить
 
Отмена
title
Отправить запрос
 
Отмена