ДОБАВИТЬ В ЗАКЛАДКИ     УКР РУС
  КОНТАКТЫ | РЕКЛАМА НА НБН | КАК ОТКРЫТЬ БЛОГ НА НБН | РАССЫЛКА НОВОСТЕЙ | RSS     
482         18:15 | 29.04.2017    

Ремонт доріг чи корупційний злочин?

 

Виділення з державного і обласного бюджету 300 мільйонів гривень на проведення ямкового ремонту дорожнього покриття в Луганській області, який буде знищений внаслідок руху великовантажних автомобілів з вугіллям для Щастинської ТЕС, має ознаки корупційного злочину.

За інформацією з відкритих джерел (газета Верховної ради України «Голос України»), на Луганщині розпочинається поточний та капітальний ремонт доріг. Для цього з обласного бюджету виділено 209 мільйонів гривень. Іще 38 мільйонів – проходять узгодження в парламенті.
 

Мережа автомобільних доріг загального користування Луганської області на підконтрольній українській владі території становить 3616,1 км, з яких автодороги державного значення займають 1177,1 км, а місцевого – 2439 км. 


Питання відновлення транспортних шляхів перебуває на особистому контролі керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза. 


Для ремонту доріг уже підготовлено 13 бригад, які ліквідовуватимуть ямковість гарячим асфальтобетоном, та дев'ять бригад, які використовуватимуть струменевий метод. Також підготовлено понад 90 одиниць дорожньо-будівельної техніки, а з чотирьох асфальтобетонних заводів – Кремінського, Старобільського, Білокуракинського та Біловодського надходитимуть необхідні матеріали. 


Утім, за інформацією директора Департаменту регіонального розвитку Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Сергія Шелеста, на ремонт доріг у Луганській області виділено значно більшу суму грошей з обласного і державного бюджету, а саме: з обласного бюджету на ці заходи в цьому році передбачено майже 250 мільйонів гривень, плюс із державного бюджету – 46 мільйонів гривень. 


За словами Шелеста, на сьогоднішній день силами Луганського облавтодору було зроблено близько 50 тисяч кв. м ямкового ремонту. Роботи щодо ямкового ремонту облавтодор обіцяє закінчити до початку червня. 


4 квітня 2017 року відбулася апаратна нарада в Луганській обласній військово-цивільній адміністрації, на якій голова ВЦА Гарбуз повідомив про те, що внаслідок економічної блокади постачання вугілля на Щастинську ТЕС буде забезпечуватися великовантажними автомобілями, що призведе до остаточної руйнації дорожнього покриття в Луганській області.
 

«Єдина можливість транспортувати вугілля – залізницею до Рубіжного, а потім автотранспортом до Щастя. Але в такому разі за добу по головній магістралі області будуть проїжджати 160 великовантажних автомобілів. Такий інтенсивний рух не тільки доб'є наші дороги, але й повністю паралізує рух пасажирського транспорту», – повідомив Гарбуз. 


За інформацією гендиректора ДТЕК Тимченка, фактичні поставки на Луганську ТЕС здійснюються з ростовських шахт, які належать ДТЕК. «У Ростовській області у нас дві шахти – Обухівська і Дальня. Ми їх повністю контролюємо і керуємо. На жаль, на Луганську станцію, окрім як із Росії, доставити вугілля залізничним транспортом сьогодні неможливо», – сказав він. 


Виділення з державного і обласного бюджету 300 мільйонів гривень на проведення ямкового ремонту дорожнього покриття в Луганській області, який буде знищений внаслідок руху великовантажних автомобілів з вугіллям для Щастинської ТЕС, має ознаки корупційного злочину. 


До вирішення питання з розблокуванням залізничного сполучення з Щастинською ТЕС варто заблокувати фінансування ямкового ремонту доріг в Луганській області та створити комісію щодо контролю за якістю вже проведеного ремонту.
 
A  Размер шрифта  
Loading...
Загрузка...
Загрузка...
Фильмы в кинотеатрах Украины
Загрузка...
СВЕЖЕЕ В БЛОГАХ

Махінації луганських чиновників 22.10.2017 | 11:12

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Чому Росія знову пішла на військову ескалацію 20.10.2017 | 21:49

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Подружка Влади Литовченко очолить Нацмузей у Пирогові? 17.10.2017 | 20:14

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Послали! 15.10.2017 | 17:11

Наталя Грудініна,громадський діяч

Чеські ліваки в окупованому Луганську. Що громадянин Чехії забув в ЛНР 15.10.2017 | 15:26

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Четники на Донбасі, або Хто розширює географію війни на сході України 13.10.2017 | 10:52

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Костянтин Бриль пояснив де Президент - в ПАРЄ... 12.10.2017 | 17:17

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Закупки для ЗСУ здійснюють сумнівні фірми за втричі завищеними цінами 06.10.2017 | 17:47

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Росія продовжує свою сталу практику залякування 05.10.2017 | 10:53

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Владислав Мороко: Запоріжжю 1065 років! 03.10.2017 | 17:48

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Каталон НАШ! Бригада ЗСУ візьме Каталонію за тиждень… А чи віддасть? 03.10.2017 | 14:47

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Дифузія степового блюзу – пленер у прифронтовій зоні 01.10.2017 | 11:41

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Микола Греков: Чому “забули” учасників АТО з окупованих територій? 30.09.2017 | 17:23

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

РФ намагається вивести так звані ДЛНР на самофінансування 30.09.2017 | 11:45

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Кадировці на Донбасі: хто є хто 27.09.2017 | 10:31

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Проблеми реінтеграції Донбасу: “за” і “проти” 26.09.2017 | 10:02

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Підводні камені миротворчої місії ООН 24.09.2017 | 10:46

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Кляті москалі і срібники Київської Русі. Знову продають! 24.09.2017 | 02:40

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"
ДРУЗЬЯ ОНЛАЙН

 
 
РАССЫЛКА НОВОСТЕЙ
Чтобы подписаться на рассылку новостей
и блог-постов портала НБН,
введите адрес электронной почты.
  
ОК
title
Text
Имя кнопки
ВЫ НЕ АВТОРИЗИРОВАНЫ
Не зарегистрированы?  Регистрация
ОШИБКА СОХРАНЕНИЯ ТЕКСТА
Произошла ошибка сессии.
Пожалуйста, введите Ваш логин и пароль.
 
СМЕНА ПАРОЛЯ
Старый пароль:
Новый пароль:
 Введите 6 и более символов
Новый пароль еще раз:
Отправить
 
Отмена
title
Отправить запрос
 
Отмена