ДОБАВИТЬ В ЗАКЛАДКИ     УКР РУС
  КОНТАКТЫ | РЕКЛАМА НА НБН | КАК ОТКРЫТЬ БЛОГ НА НБН | РАССЫЛКА НОВОСТЕЙ | RSS     
362         18:15 | 29.04.2017    

Ремонт доріг чи корупційний злочин?

 

Виділення з державного і обласного бюджету 300 мільйонів гривень на проведення ямкового ремонту дорожнього покриття в Луганській області, який буде знищений внаслідок руху великовантажних автомобілів з вугіллям для Щастинської ТЕС, має ознаки корупційного злочину.

За інформацією з відкритих джерел (газета Верховної ради України «Голос України»), на Луганщині розпочинається поточний та капітальний ремонт доріг. Для цього з обласного бюджету виділено 209 мільйонів гривень. Іще 38 мільйонів – проходять узгодження в парламенті.
 

Мережа автомобільних доріг загального користування Луганської області на підконтрольній українській владі території становить 3616,1 км, з яких автодороги державного значення займають 1177,1 км, а місцевого – 2439 км. 


Питання відновлення транспортних шляхів перебуває на особистому контролі керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза. 


Для ремонту доріг уже підготовлено 13 бригад, які ліквідовуватимуть ямковість гарячим асфальтобетоном, та дев'ять бригад, які використовуватимуть струменевий метод. Також підготовлено понад 90 одиниць дорожньо-будівельної техніки, а з чотирьох асфальтобетонних заводів – Кремінського, Старобільського, Білокуракинського та Біловодського надходитимуть необхідні матеріали. 


Утім, за інформацією директора Департаменту регіонального розвитку Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Сергія Шелеста, на ремонт доріг у Луганській області виділено значно більшу суму грошей з обласного і державного бюджету, а саме: з обласного бюджету на ці заходи в цьому році передбачено майже 250 мільйонів гривень, плюс із державного бюджету – 46 мільйонів гривень. 


За словами Шелеста, на сьогоднішній день силами Луганського облавтодору було зроблено близько 50 тисяч кв. м ямкового ремонту. Роботи щодо ямкового ремонту облавтодор обіцяє закінчити до початку червня. 


4 квітня 2017 року відбулася апаратна нарада в Луганській обласній військово-цивільній адміністрації, на якій голова ВЦА Гарбуз повідомив про те, що внаслідок економічної блокади постачання вугілля на Щастинську ТЕС буде забезпечуватися великовантажними автомобілями, що призведе до остаточної руйнації дорожнього покриття в Луганській області.
 

«Єдина можливість транспортувати вугілля – залізницею до Рубіжного, а потім автотранспортом до Щастя. Але в такому разі за добу по головній магістралі області будуть проїжджати 160 великовантажних автомобілів. Такий інтенсивний рух не тільки доб'є наші дороги, але й повністю паралізує рух пасажирського транспорту», – повідомив Гарбуз. 


За інформацією гендиректора ДТЕК Тимченка, фактичні поставки на Луганську ТЕС здійснюються з ростовських шахт, які належать ДТЕК. «У Ростовській області у нас дві шахти – Обухівська і Дальня. Ми їх повністю контролюємо і керуємо. На жаль, на Луганську станцію, окрім як із Росії, доставити вугілля залізничним транспортом сьогодні неможливо», – сказав він. 


Виділення з державного і обласного бюджету 300 мільйонів гривень на проведення ямкового ремонту дорожнього покриття в Луганській області, який буде знищений внаслідок руху великовантажних автомобілів з вугіллям для Щастинської ТЕС, має ознаки корупційного злочину. 


До вирішення питання з розблокуванням залізничного сполучення з Щастинською ТЕС варто заблокувати фінансування ямкового ремонту доріг в Луганській області та створити комісію щодо контролю за якістю вже проведеного ремонту.
 
A  Размер шрифта  
Loading...
Загрузка...
Загрузка...
Фильмы в кинотеатрах Украины
Загрузка...
СВЕЖЕЕ В БЛОГАХ

Згадати те, чого не було: як заїжджий "варяг" ніс ахінею в Луганську 23.06.2017 | 10:54

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Мокрий Путін. Вінок майже впав… 23.06.2017 | 00:11

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Заручники політичних ігор. Чому позбавили води український Лисичанськ, а не "ЛНР" 22.06.2017 | 11:30

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Гітлер втік до Аргентини і вивіз скарби – є докази! 20.06.2017 | 19:02

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Чому заява Турчинова про змінення формату АТО не випадкова 18.06.2017 | 09:35

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Схема не спрацювала: як росіяни не дали Плотницькому заробити на автобусах 14.06.2017 | 12:39

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Великі втрати бойовиків: окупаційна влада приховує реальну кількість загиблих 13.06.2017 | 19:34

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

"Гарячий" луганський напрямок: успішна контратака ЗСУ та серйозні втрати терористів 12.06.2017 | 07:47

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Кремль змінив тактику військового протистояння на сході України 09.06.2017 | 20:13

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

«Газпром» збільшив постачання газу в ОРДЛО 03.06.2017 | 11:43

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"

Майбутній Президент - пристрасна жінка в образі худого бороданя!? 31.05.2017 | 16:05

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Пророцтво з булатного леза: жінка буде президентом?! 30.05.2017 | 01:03

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Марині Порошенко час зробити зарядку з Петром! 26.05.2017 | 09:56

Віктор Тригуб,редактор журналу "Музеї України"

Чи було життя в Україні до Потьомкіна? 23.05.2017 | 20:33

Наталя Грудініна,громадський діяч

Плотницький збільшив охорону 22.05.2017 | 22:25

Дмитро Снєгирьов,співголова ГІ "Права справа"
ДРУЗЬЯ ОНЛАЙН

 
 
РАССЫЛКА НОВОСТЕЙ
Чтобы подписаться на рассылку новостей
и блог-постов портала НБН,
введите адрес электронной почты.
  
ОК
title
Text
Имя кнопки
ВЫ НЕ АВТОРИЗИРОВАНЫ
Не зарегистрированы?  Регистрация
ОШИБКА СОХРАНЕНИЯ ТЕКСТА
Произошла ошибка сессии.
Пожалуйста, введите Ваш логин и пароль.
 
СМЕНА ПАРОЛЯ
Старый пароль:
Новый пароль:
 Введите 6 и более символов
Новый пароль еще раз:
Отправить
 
Отмена
title
Отправить запрос
 
Отмена