Заступниця глави Мінцифри в інтерв’ю виданню «РБК-Україна» розповіла, що особливо відчутною користь державного застосунку «Дія» стала тоді, коли наші громадяни зіткнулися зі складнощами за кордоном. Те, що в інших країнах може займати тижні, у додатку здійснюється в «пару кліків», пише видання «НБН».
За її словами, наразі «Дія» охоплює аудиторію до 23 мільйонів людей, пропонує майже 200 послуг у застосунку та на порталі. Завдяки додатку громадяни легко та зручно «спілкуються» з державою, саме тому він інтегрувався в життя суспільства.
Коваль заявила, що з часом «Дія» може замінити всі державні послуги, для отримання яких українцям наразі потрібно ходити в установити та стояти в чергах. У міністерстві цілодобово працюють над «цифровізацією паперового хаосу».
Також представниця Мінцифри відповіла, чи стане застосунок обов’язковим для всіх громадян. За її словами, цей додаток є зручним інструментом для людей, а не зобов’язанням. Посадовиця переконана, що з часом більшість українців відмовиться від походів до держустанов, надавши перевагу «Дії», цей процес буде органічним та природним.
Раніше президент Володимир Зеленський розповів план посилення ППО України.





