Названо ігри, які вразили графікою у 2025 році — рейтинг Digital Foundry

Експерти Digital Foundry оприлюднили рейтинг ігор 2025 року, що вразили найреалістичнішою графікою та технічними новаціями.

Гра DOOM: The Dark Ages

Фото - з гри DOOM: The Dark Ages.

Техноексперти з Digital Foundry оприлюднили список найвражаючих ігор року за якістю графіки, продуктивності та візуальних технологій. До рейтингу увійшли 10 проєктів, які найбільше просунули межі сучасної візуалізації у відеоіграх, пише НБН.

Фахівці враховували рівень роботи зі світлом, фізикою, деталізацією об’єктів та тим, як рушії оптимізують зображення під різні платформи. Результатом стала добірка, що охоплює як технічні шедеври, так і художньо довершені ігри, які створюють емоційний ефект завдяки графіці.

DOOM: The Dark Ages — сила технологій і стабільність

Гру відзначили як найкращу за поєднанням усіх графічних можливостей року. Тут потужне трасування променів для глобального освітлення поєднується з високою частотою кадрів навіть на Xbox Series S. На найсучасніших системах DOOM демонструє трасування шляху, додаючи об’ємності кожній сцені.

Також експерти підкреслили відмінну фізику руйнувань та масштабування під різні типи заліза. Попри насиченість ефектами, гра зберігає стабільну продуктивність без серйозних просідань FPS.

Assassin’s Creed Shadows — нова візуальна епоха серії

У Digital Foundry заявили, що це найкрасивіша частина серії з часів Unity. Розробники впровадили просунуту систему освітлення з рейтрейсингом, яка додає сценам глибини й реалістичності. Фізика руйнувань і симуляція вітру створюють живе середовище, де реагує навіть кожна травинка.

На потужних ПК, PS5 Pro і Xbox Series X гра виглядає неймовірно, але навіть на слабших консолях вона зберігає привабливий баланс якості та швидкодії. Візуальна плавність допомагає зануритися у світ середньовічної Японії.

Death Stranding 2 і Silent Hill f — різні, але технічно вражаючі

Death Stranding 2: On The Beach отримала похвалу за увагу до деталей на всіх рівнях. Освітлення створює кінематографічну атмосферу навіть без активного рейтрейсингу, а система частинок майже вичерпує можливості PS5. Усе виглядає природно, без втрати естетики попередньої частини.

Silent Hill f вирізняється унікальним використанням технологій. У грі практично немає глобального освітлення — розробники зосередилися на локальних джерелах світла, щоб підсилити атмосферу тривоги. Водночас оптимізація на Unreal Engine 5 забезпечує плавність навіть у найінтенсивніших сценах.

Routine, Metroid Prime 4 і Mafia: The Old Country — різні стилі однієї якості

Routine пропонує повільний науково-фантастичний хорор, де візуальні рішення створюють відчуття ізоляції. Ефект аналогової камери з хроматичною аберацією робить гру схожою на запис із космічного архіву, що підсилює атмосферу.

Metroid Prime 4 отримала похвалу за стабільну роботу на Nintendo Switch. Розробники створили систему освітлення, яка не лише прикрашає рівні, а й направляє гравця у потрібний бік. У Mafia: The Old Country вражає деталізація невеликого, але насиченого італійського містечка, де світло формує відчуття часу і простору.

Ghost of Yotei, Earthion і Dying Light: The Beast — різноманіття підходів

Ghost of Yotei не стала революцією, але суттєво покращила вже знайому картинку Ghost of Tsushima, додавши трасування променів. Попри високі вимоги до ресурсів, гра працює стабільно на PlayStation 5. Експерти назвали її прикладом збалансованого використання сучасних технологій.

Earthion, навпаки, зроблена у ретро-естетиці під 16-бітові системи, але демонструє величезну роботу над обходом технічних обмежень. Dying Light: The Beast вразила деталізацією оточення та системою освітлення, яка підсилює атмосферу виживання. Додатково відзначили Mario Kart World, Kirby Air Riders і Fast Fusion, що показали потенціал Switch 2.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Google презентувала експериментальний браузер з функцією розширеної реальності.

Exit mobile version