Хмарні послуги зростають, і люди в усьому світі використовують такі продукти для різних цілей, включаючи доступ до сховищ, інструментів безпеки та розробки, мереж і додатків через Інтернет. Це тому, що хмарний хостинг є одним із найнадійніших доступних рішень. Ну, поки ви не отримаєте послугу від високоякісної компанії. Якщо ви шукаєте одного з найкращих провайдерів хмарного хостингу, сміливо ознайомтеся з повним оглядом Cloudways , щоб отримати чітке уявлення про інструменти та функції, необхідні для вашого бізнесу.
Проте ми знаємо, що ніщо не застраховано від помилок, включаючи хмарні служби. Навіть у найкращих постачальників можуть виникнути серйозні збої з різних причин. Ми маємо на увазі гігантів, зокрема Google , AWS і Apple. Збій у хмарі – це час, коли хмарні служби недоступні, що може бути спричинено різними причинами, зокрема втратою живлення, стихійним лихом, програмними помилками, проблемами з підключенням до мережі, хакерськими атаками чи навіть впливом людини.
У 2022 році у нас було кілька збоїв у хмарі, які вплинули на глобально успішні компанії. Отже, давайте перевіримо дев’ять найбільших збоїв у хмарі цього року.
Найзначніші збої в хмарі на сьогоднішній день у 2022 році
- У січні — Apple і IBM Outage
- У лютому – збій Slack
- У березні – збої Google Cloud і Apple
- У квітні – Atlassian Outage
- У травні — збій Mimecast
- У червні – збої в роботі Cloudflare, Microsoft Azure та M365
#1: Яблуко
Січневий збій у хмарі вплинув на служби зберігання даних Apple iCloud і кілька інших служб, включаючи App store, Apple store і підтримку Apple, що вплинуло на користувачів у всьому світі. Постійна проблема з резервним копіюванням iCloud, iMessage, поштою та фотографіями iCloud, а також оновленням сховища iCloud. Деякі користувачі навіть не змогли увійти у свої облікові записи iCloud.
№2: IBM Cloud
IBM Cloud зазнала двох збоїв. Перший був 2 січня , проблема з інфраструктурною мережею, яка вплинула на користувачів хмарних служб IBM у районі Далласа. Другий випадок стався лише наступного дня, і це була проблема з пропозицією віртуальної приватної хмари від IBM. Згідно зі звітом IBM, ця проблема торкнулася користувачів з усього світу.
#3: Млявість
На веб-сайті Slacks сторінка статусу підтвердила, що користувачі Slack постраждали від серйозного збою. Виникла проблема, через яку Slack не завантажувався для деяких користувачів.
№4: Google Cloud
За словами хмарного гіганта, багато користувачів інструменту Google Traffic Director відчували помилки служби протягом 2 годин 35 хвилин. Збій вразив такі сервіси, як Spotify і Discord. На щастя, вони виправили проблему, оновивши код Traffic Director, який обробляє конфігурацію.
#5: Apple (знову)
Ще один збій для Apple цього року; кілька служб Apple були недоступні, включаючи App Store, Apple TV, Apple Maps і багато інших ключових продуктів, таких як корпоративні та роздрібні системи Apple. Apple також підтвердила збої в оновленні статусу системи.
№6: Атласіан
The Збій у роботі Atlassian почався 5 квітня. Цей серйозний інцидент стався через розрив зв’язку між командами, які працюють в Австралії та Сан-Франциско над видаленням автономних застарілих програм, і недостатні системні попередження. За словами компанії, це був серйозний інцидент, але жоден клієнт не втратив дані більше ніж на п’ять хвилин. Крім того, вони стверджували, що щось було відновлено до 8 квітня, а решту зробили 18 квітня.
#7: Mimecast
Mimecast, британський постачальник хмарних послуг кібербезпеки, оголосив про серйозне відключення електроенергії. В одному з його центрів обробки даних у США стався серйозний збій в електропостачанні, що вплинуло на джерела живлення, включно з резервними генераторами, що призвело до затримок і зниження продуктивності.
#8: Microsoft Azure і M365 Online
У клієнтів Microsoft виникали проблеми з підключенням до ресурсів регіону East US 2 у Вірджинії протягом 12 годин. Причиною збою стало незаплановане коливання в одному з їхніх центрів обробки даних у межах однієї із їхніх зон доступності у регіонах East US 2. Згідно зі звітом, збій вплинув на Application Insights, Managed Identity Service, Log Analytics, Media Services і NetApp Files.
#9: Cloudflare
У Cloudflare стався випадковий збій, який спричинив серйозні збої в роботі Інтернету, вразивши такі популярні сайти, як Discord, Shopify, Fitbit, Peloton і Grindr. У своєму блозі Cloudflare повідомила, що збій вплинув на 19 їхніх центрів обробки даних, і це була їхня помилка, а не результат атаки.
Як знизити ризик відключень?
Сучасний бізнес пов’язаний по всьому світу, що робить збої в роботі сервісів і хмарну інфраструктуру більш вразливими до пошкоджень. У минулому хмарні інфраструктури були значно обмеженішими, і були прості способи мінімізувати вплив.
Проте ключовим є пошук способу продовжувати вести бізнес без перерв. Якщо у вас є бізнес, ви повинні спланувати, як зменшити можливі збої в хмарі та додати підтримку в автономному режимі; ви не можете залишити це напризволяще.
Наприклад, ви можете спробувати зменшити ризик відключень за допомогою:
- Наявність резервної хмарної служби (якщо ваша основна хмарна служба зазнає збою, ви можете переключитися на резервну)
- Захист офлайн -функцій для програм і пристроїв (ваші основні функції працюватимуть навіть без підключення)
- Складіть чіткий план, якого можна дотримуватися у разі збою.
Суть
Збої в хмарі трапляються рідко, але організації, які піклуються про своїх користувачів, повинні ставитися до них дуже серйозно. Збій у роботі хмари також може призвести до значних фінансових втрат і шкоди репутації, тому важливо розглянути можливість використання найкращої хмарної служби; щоб зменшити частоту. Проте збої неминучі, і бізнес має продовжуватися; тому кожному користувачеві сервісу потрібен план Б. Будьте готові до такої ситуації, і не дозволяйте хмарному збою застати вас зненацька!