Як інформує “НБН“, таку заяву прем’єр-міністр України озвучив під час спільного брифінгу з польським колегою Дональдом Туском, який сьогодні прибув до Києва.
Я озвучив пропозицію прем’єр-міністру вивчити можливість участі польської сторони в будівництві автобану Краковець – Львів – Броди – Рівне. Цей автобан стане продовженням найдовшої автомагістралі в Польщі А4, яка також є продовженням і частиною пан’європейського коридору E40, – сказав Шмигаль.
За словами українського прем’єра, подібний проєкт міг би стати історією успіху як для України, так і для Польщі.
На сьогодні від Краковця до Львова веде дорога М-10 протяжністю 60 кілометрів, а від Львова до Рівного – 211 км трасою М-06.
Будівництво нової платної дороги за маршрутом Краковець-Рівне мали намір почати ще 2022 року. Раніше в Кабміні повідомили, що завдяки автобану час, за який водії зможуть долати маршрут, може зменшитися з 4 годин 20 хвилин до 2 годин 30 хвилин. Дорога розрахована на швидкість 130 км/год.
Відповідно до закону концесійні дороги мають проходити паралельно до наявних, щоб у водіїв було право обирати: їхати платною дорогою чи безкоштовною.
За словами Шмигаля, Україна також пропонує Польщі побудувати чотири додаткові пункти пропуску.
Нагадаємо, раніше ми вже писали про зустріч Зеленського та Дональда Туска.