Що робити, якщо банкомат списав гроші, але не видав їх: інструкція від НБУ

Іноді банкомати можуть показувати списання готівкових коштів, але не видавати купюри.

Видача грошей.

Фото - rbc.ua

Про те, як слід вчинити, якщо банківський автомат списав, але не відрахував готівку, пише «НБН», посилаючись на консультацію НБУ, надану «24-каналу».

У вищеописаній ситуації краще одразу ж звернутися до фінустанови, що видала картку, повідомивши деталі інциденту, і це:

Крім того, слід зробити дзвінок на гарячу лінію банку, номер якого нанесено на банкомат і повідомити про неотримання готівкових коштів, а також:

Також, так званому «кредитору», який не видав гроші, бажано попередньо надіслати максимум відомостей про ситуацію — адресу банкомата, точний час, опис проблеми та свої покрокові дії.

Зазначимо, що в банку-регуляторі повідомили — процес повернення коштів фінустановою стануть проводити згідно з умовами договору, укладеного між банком і клієнтом: керівництво банку зобов’язане розглянути заяву/повідомлення клієнта щодо використання платіжного інструменту, надавши потерпілому доступ до інформації про перебіг розгляду за заявою, повідомивши у письмовій формі стосовно результатів розгляду заяви у строки, встановлені договором.

Раніше наш інформаційний портал писав про те, який у НБУ зробили прогноз щодо зростання зарплат в Україні.

Exit mobile version