Про те, як слід вчинити, якщо банківський автомат списав, але не відрахував готівку, пише «НБН», посилаючись на консультацію НБУ, надану «24-каналу».
У вищеописаній ситуації краще одразу ж звернутися до фінустанови, що видала картку, повідомивши деталі інциденту, і це:
- сума коштів;
- місце розташування банкомата;
- час, у який проводилась операція.
Крім того, слід зробити дзвінок на гарячу лінію банку, номер якого нанесено на банкомат і повідомити про неотримання готівкових коштів, а також:
- залишатися біля банкомата, поки фахівець техпідтримки не надасть інструкцію щодо послідовності подальших дій;
- не викидати чеки, видані банкоматом/не видаляти SMS-повідомлення;
- зафіксувати на фото або відео банкомат з черговістю дій клієнта та вікно з повідомленням на екрані.
Також, так званому «кредитору», який не видав гроші, бажано попередньо надіслати максимум відомостей про ситуацію — адресу банкомата, точний час, опис проблеми та свої покрокові дії.
Зазначимо, що в банку-регуляторі повідомили — процес повернення коштів фінустановою стануть проводити згідно з умовами договору, укладеного між банком і клієнтом: керівництво банку зобов’язане розглянути заяву/повідомлення клієнта щодо використання платіжного інструменту, надавши потерпілому доступ до інформації про перебіг розгляду за заявою, повідомивши у письмовій формі стосовно результатів розгляду заяви у строки, встановлені договором.
Раніше наш інформаційний портал писав про те, який у НБУ зробили прогноз щодо зростання зарплат в Україні.