Результати соціологічного опитування КМІС показали, що за останні роки 8 березня втрачає свої позиції. Популярність свята серед українців у 2021 році становила 34%, за два роки показник упав до 25%, інформує «НБН».
У лютому 2024 року ставлення жителів нашої країни до 8 березня погіршилося, показник популярності знизився до 21%. Серед жінок це свято популярніше (23%), ніж серед чоловіків (18%).
Що цікаво, у 2017 році 8 березня називали одним із найулюбленіших свят 49% учасників соцопитування, цей показник популярності став найвищим за період із 2013 по 2024 роки.
На сьогодні у українців найважливішими чи улюбленими є такі свята: Різдво Христове (70%), Великдень (68%), День Незалежності (64%), День захисників та захисниць (58%) та Новий рік (47%).