Побачити апдейт і не померти: як допомогти сайту пережити оновлення від Google

Можна довго та ретельно вибудовувати архітектуру сайту, опрацьовувати контент згідно з найжорсткішими KPI та уважно відстежувати ефективність роботи за продуманим алгоритмом. А потім раптово спрацьовують оновлення Google, і вся система руйнується. Що робити?

інтернет-маркетинг

Як допомогти сайту пережити оновлення від Google

По-перше, не панікувати, а по-друге, діяти. Як саме ми розповімо коротко далі в статті, а за подробицями варто вирушити на курси академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts за посиланням: https://webpromoexperts.net/ua/. Коучи академії допоможуть розібратися в тонкощах сучасної онлайн-комунікації, завоюванні аудиторії та стабільного просування бізнесу всупереч усім оновленням та складностям.

Системний підхід

Оновлення Google можуть спровокувати системні помилки або вимагати корекції в окремих напрямках роботи сайту. Завдання полягає у планомірній перевірці всіх потенційних загроз.

Моніторинг позицій

Ідентифікація втрати позицій у топі пошукової видачі, а також зниження трафіку. Перевірка технічних аспектів роботи сайту, змісту сайту, зовнішніх посилань. Для пошуку внутрішніх збоїв – парсинг сайту за допомогою Screaming Frog, Netpeak Spider та аналогічних ресурсів.

Сканування помилок сайту

Глибинний аналіз архівних сторінок, категорій фільтрів, Sitemap для виявлення помилок, що пропускаються під час парсингу.

Перевірка якості контенту

Оцінка стабільності мета-тегів та контенту. При оновленнях можуть змішуватись мовні версії, контент у мета-тегах у зв’язку зі збоями ключа кеша. Постійний моніторинг дозволить одразу виявляти та коригувати помилки, підтримуючи оптимізовану роботу сайту.

Перевірка логів

Можливості внутрішнього парсера в порівнянні з Google Bot обмежені. Для перевірки сторінок з різних посилань, аналізу скриптів і глибокого аналізу застосовується перевірка логів сайту.

Лог-файли містять дані про те, як Google Bot розпізнає та індексує сайт. Вони можна підібрати IP-адреси, методи запису, дати, час, розміри, типи файлів виявлення помилок і блокаторів індексації. Для цього можна використати можливості сервісів Kibana, Laxion, Jet Octopus, API.

Як допомогти сайту пережити оновлення від Google

Використовуємо Google Search Console

Перевірка звітів Search Console та ручний перегляд URL-адрес, HTML-знімків, які отримує Google Bot. У вкладці скриптів та елементів необхідно здійснити пошук помилок, які блокують доступ. Особливу увагу варто приділити перевірці файлу robots.txt щодо правильності його формування.

SEO-аудит

Застосування PRO інструментів для оцінки ефективності контенту та коректності його подання в мережі. Платформа BigQuery забезпечує обробку більшості компонентів у єдиному середовищі. З її допомогою можна виявити проблеми з перелінкуванням, проаналізувати великі обсяги даних, визначити шляхи вдосконалення SEO та індексації.

Перевірка Google Updates

Для швидкого реагування на оновлення необхідно відстежувати графік та список Google Updates. Google видає список запланованих заходів, вказуючи конкретні апдейти. Інформацію можна знайти на офіційній сторінці корпорації, у Search Console у Twitter (Х), Telegram-каналах ком’юніті.

Аудит зовнішніх посилань

Виявлення неефективних посилань, сайтів із помилками, зламаних сторінок. Під час перевірки анкорів важливо звернути увагу на органічність впровадження, наявність трафіку на донорських сайтах, відповідність трафіку та рейтингу.

Оновлення Google – це неминуче зло, але й привід для оптимізації ресурсу. Цей процес потрібно прийняти як регулярну самоперевірку на шляху до вдосконалення і діяти продумано.

Exit mobile version