Як повідомляє «НБН» із посиланням на аналітику ресурсу CIRP (Consumer Intelligence Research Partners), відносно бюджетні пристрої компанії з Купертіно частіше купують, ніж більш недоступні «преміальні» смартфони.
Відповідно до статистики продажів-2024 рік, 42 відсотки власників цих смартфонів обирали прості моделі iPhone 16:
- у iPhone 16 Plus — 13 відсотків ринку;
- у преміальних iPhone 16 Pro/Pro Max — 19/26 відсотків.
Ідентичний розподіл продажів фіксувався і протягом попередніх років: два роки тому у базових моделей смартфонів Apple було 53 відсотки реалізації, а у Pro-модифікацій — решта 47 відсотків.
Таким чином, дана статистика вказує на стабільний інтерес до бюджетних пристроїв, всупереч тому, що дорожчі моделі опиняються на верхніх рядках топа продажів у перші тижні.
Раніше ми писали про те, що в Google перераховували найпопулярніші схеми шахраїв у Мережі.