І значна частина цієї відповіді криється в легендарній системі Subaru Symmetrical AWD. Давайте розберемося, що робить цей повний привод таким особливим.
В основі – ідеальний баланс
На відміну від багатьох конкурентів, де двигун і трансмісія розташовані несиметрично, а повний привод часто підключається за потребою, Subaru йде іншим шляхом. Боксерний силовий агрегат (низький та плаский) розташований поздовжньо, за ним – коробка передач, карданний вал – рівно по центру авто, приводи на колеса мають однакову довжину. Звідси й назва – Symmetrical All-Wheel Drive. Ця конструктивна простота й збалансованість – ключова відмінність. Система працює постійно, а не чекає пробуксовки. Крутний момент завжди розподілений між усіма чотирма колесами, забезпечуючи миттєву реакцію.
Завжди напоготові: переваги технології
Постійний, нерозривний потік потужності на всі колеса. Автомобіль не чекає критичного моменту, доки одне з коліс втратить зчеплення, щоб перерозподілити тягу. Потужність завжди присутня там, де вона потрібна (хоча міжосьовий диференціал може варіювати пропорцію розподілу моменту між передньою й задньою осями залежно від умов). Результат? Миттєва, передбачувана реакція на будь-яку зміну дорожнього покриття, чи то слизький після дощу асфальт, чи глибока снігова каша, чи розбита ґрунтовка на шляху до пригод. Стабільність у поворотах вражає, а покращена прохідність, особливо на таких визнаних моделях, як Subaru Forester, дозволяє з упевненістю їхати туди, куди власники багатьох кросоверів навіть не наважаться сунутися.
Чим відрізняється від конкурентів?
Безумовно, технології на кшталт Audi Quattro мають славетну історію, а сучасні AWD від Toyota чи Honda також добре виконують свою роботу. Проте, часто це або системи, що підключаються за вимогою (on-demand), абоьвони не мають такої ідеальної поздовжньої симетрії конструкції, як у Subaru. Вони здебільшого реагують на втрату зчеплення, тоді як Symmetrical AWD діє проактивно, завжди забезпечуючи відмінний контакт з дорогою. Саме унікальна симетрія Subaru і низький центр ваги дають відчуття, ніби машина приклеєна до дороги. Зменшуються крени в поворотах, покращується зворотній зв’язок на кермі. Навіть у звичайних умовах їзди відчувається додатковий запас стабільності. Ось чому Форестер, Аутбек чи Кросстрек відчуваються такими зібраним та надійними. У цьому полягають ключові переваги підходу Subaru у порівнянні з іншими.
Вибираючи новий авто і розглядаючи варіанти з повним приводом, зверніть увагу на Subaru. Їхня концепція Symmetrical AWD – справжня філософія інженерії, спрямована на максимальну стабільність, контроль і вашу впевненість у будь-яких умовах. Це те, що робить Subaru справжнім Subaru.