Про те, що X-платформа недоотримає близько 75 млн доларів доходу, і це тільки протягом останнього місяця року, оскільки великі бренди більше не мають наміру запускати рекламні кампанії в соцмережі Маска, пише «НБН», посилаючись на матеріал The New York Times.
Зокрема, рекламувати себе на X-платформі більше не стануть понад 200 компаній, таких, як Airbnb, Amazon, Coca-Cola і Microsoft, IBM або Apple. Крім того, багато лідерів світового ринку також розглядають припинення своїх рекламних кампаній у соціальній мережі, що оскандалилася.
Варто зазначити, що таке «заморожування» реклами припало на останні місяці року, які, традиційно, надають найсильнішу фінпідтримку соцмережі — різні бренди проводять святкові акції на честь таких подій, як «чорна п’ятниця» і «кіберпонеділок». Примітно, що в останні 3 місяці 2021-го року — останнього року, коли компанія звітувала про доходи за 4-й квартал до приходу «до влади» Маска, — тоді ще Twitter отримав 1,57 млрд доларів доходу, з якого майже 90 відсотків припало на рекламу.
Раніше ми писали про те, що Маск пообіцяв «термоядерно» засудити організацію, яка вказала на пронацистські «твіти» в X-мережі.