В «Ощадбанку» пояснили, що робити, якщо на фінансовий номер приходять «чужі» SMS

Клієнти державної фінустанови скаржаться на отримання «чужих» SMS-повідомлень, які необхідні для підтвердження відповідних транзакцій.

Чоловік біля "Ощадбанку".

Фото - novyny.live

Як інформує «НБН» із посиланням на офіційний Telegram-канал голови правління «Ощадбанку» Сергія Наумова, вищеописана ситуація виникає через те, що вітчизняні оператори мобільного зв’язку повторно реалізують дезактивовані телефонні номери новим абонентам.

Виходячи зі слів Наумова, для розв’язання цієї проблеми слід зателефонувати до call-центру «Ощадбанку» за номером 0-800-210-800, і повідомити про отримання SMS-повідомлень, адресованих іншій особі.

Для цього необхідно:

В «Ощадбанку» резюмували:

Усе дуже просто і зручно!

Раніше ми писали про те, що в Мінагрополітики відповідали, чи подешевшають курячі яйця після Великодніх свят.

Exit mobile version