Нардеп пояснив масштабний збій у роботі цифрових сервісів України

С утра субботы, в Украине терминалы «не видят» карточки, не работает госприложение «Дія», недоступен сайт «Новой Почты», а также невозможно осуществить оплату проезда в «Киевском метрополитене».

Термінал.

Фото - novyny.live

Як інформує «НБН» із посиланням на лаконічні відомості, опубліковані в Telegram-каналі народного депутата Олександра Федієнка, зазначений збій спровокований зовсім не ворожою кібератакою.

Виходячи зі слів Федієнка, перестав стабільно функціонувати незазначений «дуже великий інфраструктурний об’єкт», який, судячи з усього, обслуговував більшу частину вітчизняних фінансових установ, включно з «Ощадбанком», а також перевізником «Нова Пошта», платіжними системами та низкою великих компаній.

Нардеп додав, що ближче до 11:00 усі сервіси мають запрацювати, оскільки саме так обіцяють фахівці та пресслужби «Нової Пошти», Мінцифри та інших структур.

Федієнко резюмував:

Не кібернетична атака, технічний збій. Людський фактор.

У «Дії» доповнили — збій у роботі застосунку стався через технічні оновлення в одному з великих дата-центрів [проблеми виникли під час заміни джерел безперебійного живлення у хмарного провайдера De Novo].

Зазначимо, що безліч користувачів скаржаться — не працює навіть Apple/Google Pay.

Раніше ми писали про те, що Зеленський відповідав, за яких умов РФ зможе перемогти у війні проти України.

Exit mobile version