Як інформує «НБН» з посиланням на дані соціологічного опитування, проведеного Gradus Research, населення України змушене скорочувати витрати навіть на базові потреби.
На тлі гіперінфляції та нестабільних економічних умов, українці помітно урізали свої витрати, і ключова частина бюджету громадян іде на покриття базових потреб: 85 відсотків опитаних витрачають свої доходи, переважно, на придбання їжі, 70 відсотків — на оплату комунальних послуг і 62 відсотки — на купівлю медичних препаратів.
Також, абсолютна більшість населення (90 відсотків) економить, здебільшого, відмовляючи собі в якісних продуктах харчування та ліках. Ще 79 відсотків респондентів зменшили витрати на купівлю одягу, товари для дому, медобслуговування та відпочинок.
З найбільш непростою ситуацією зіткнулося старше покоління (пенсіонери): понад 60 відсотків людей, віком 60+, змушені економити навіть на простих доступних продуктах, а серед вікової категорії 55-60 років, приблизно 67 відсотків уже скоротили витрати на побутові потреби.
Прагнучи адаптуватися до складних життєвих обставин, 64 відсотки опитаних віддають перевагу купівлі більш доступних або акційних марок товарів, і тільки 25 відсотків респондентів не припиняють придбавати звичні бренди всупереч їхній зростаючій вартості.
Раніше ми писали про те, що в Мінсоцполітики нагадували, на які виплати можуть розраховувати пенсіонери-переселенці.