Збої в системі “ПриватБанку”: чому клієнти не можуть здійснити операції з платіжними картками

Клієнти "ПриватБанку" повідомляють про проблеми у роботі сервісів при використанні системи платежів MasterCard.

ПриватБанк

Фото - ХВИЛЯ

Про це повідомляє “НБН“, з посиланням на “Суспільне“.

Так, із джерела стало відомо, що одним із перших, хто повідомив про серйозні збої в роботі системи “ПриватБанк”, став співзасновник “Monobank” Олег Гороховський. Він заявив, що з терміналами та банкоматами “ПриватБанку” трапилися проблеми і ті перестали взаємодіяти з банківськими картками MasterCard. Також проблеми і з P2P-операціями.

Фактично одразу представник прес-служби “ПриватБанку” Олег Серга дав відповідь. Він заявив, що на даний момент у сервісів “ПриватБанку” все гаразд. За його словами, банкомати та термінали функціонують так, як і мають функціонувати, а збоїв у системі зовсім немає. Також він зазначив, що швидше за все проблеми виникли у самої платіжної системи MasterCard, оскільки раніше вже неодноразово надходили скарги на неї.

Олег Серга заявив, що представники “ПриватБанку” розбиратимуться в тому, у кого насправді виникли проблеми з роботою сервісів.

Нагадаємо, ми писали також про те, що у ПриватБанку змінили правила перерахування грошей з Польщі та Німеччини.

Exit mobile version