У Мінсоцполітики повідомили, куди йдуть кошти, які не надійшли на «заморожені» картки пенсіонерів

Не так давно з’являлася інформація — українським пенсіонерам, які отримують допомогу на банківські картки, можуть припинити нараховувати кошти, якщо протягом тривалого часу на рахунку не фіксували руху грошей.

Картка "Ощадбанку".

Фото - today.ua

Про те, що соціальне відомство нашої країни не має права на блокування карток пенсіонерів, оскільки це суперечить нормам українського законодавства, тобто «заморожування» відбувається лише внаслідок виконання внутрішньої політики банків, пише «НБН», посилаючись на офіційний Facebook-акаунт Мінсоцполітики України.

У відомстві наголосили — у ситуації, коли пенсіонер-переселенець упродовж пів року не використовує свою банківську картку, на яку надходить допомога, виплати продовжують нараховуватися, проте не надходять на розрахунковий рахунок у фінустанові.

Отже, для відновлення надходжень коштів на банківський рахунок необхідно особисто звернутися до будь-якої філії Пенсійного фонду, й пройти процес фізичної ідентифікації, або здійснити цю процедуру в режимі онлайн.

У Мінсоцполітики акцентували:

Ми наголошуємо — картки пенсіонерам-ВПО ми не блокуємо. Однак просимо їх вийти на зв’язок і підтвердити особу, пройшовши ідентифікацію.

Раніше ми писали про те, кого з літніх українців не торкнеться березнева індексація пенсій.

Exit mobile version