У Раді анонсували податкові перевірки «активних» Telegram-каналів: деталі ініціативи

«Редакційні колегії» Telegram-каналів України очікують «виборчі» перевірки з боку відповідних фіскальних структур.

Telegram.

Фото - zn.ua

Про те, що вищеописане інспектування буде запущене з метою з’ясування джерела коштів, завдяки яким функціонують зазначені медіаресурси, включно з визначенням обсягів податків, що виплачуються від доходів, отриманих від публікації рекламних пропозицій, пише «НБН», посилаючись на заяву голови парламентського комітету з питань свободи слова Ярослава Юрчишина, опубліковану виданням «Детектор-Медіа».

Виходячи зі слів Юрчишина, відповідний запит від податківців отримають такі Telegram-пабліки, які вирізняються високою економічною активністю і розміщують великі обсяги реклами. Голова профільного комітету додав, що держава обов’язково побачить — «якщо і сплачуються податки, то це сльози і краплі».

На думку Юрчишина, така податкова кампанія обґрунтована, оскільки стосується ведення економічної діяльності в країні, що воює, і всі подібні «збори» зобов’язані спрямовуватися на потреби оборонної сфери України.

Голова комітету ВРУ зі свободи слова зробив цікаву заяву:

Тому зараз ключова історія — не тільки домовитися з Павлом Дуровим [творець Telegram] про те, щоб ми мали механізми впливу на російську пропаганду, а й про те, щоб з’ясувати, чому такий прибутковий бізнес у нас, найімовірніше, дуже не оподатковується.

Раніше ми писали про те, що у «Слузі народу» пояснювали, чи очікувати українцям підняття податків.

Exit mobile version