Про те, що вищеописане інспектування буде запущене з метою з’ясування джерела коштів, завдяки яким функціонують зазначені медіаресурси, включно з визначенням обсягів податків, що виплачуються від доходів, отриманих від публікації рекламних пропозицій, пише «НБН», посилаючись на заяву голови парламентського комітету з питань свободи слова Ярослава Юрчишина, опубліковану виданням «Детектор-Медіа».
Виходячи зі слів Юрчишина, відповідний запит від податківців отримають такі Telegram-пабліки, які вирізняються високою економічною активністю і розміщують великі обсяги реклами. Голова профільного комітету додав, що держава обов’язково побачить — «якщо і сплачуються податки, то це сльози і краплі».
На думку Юрчишина, така податкова кампанія обґрунтована, оскільки стосується ведення економічної діяльності в країні, що воює, і всі подібні «збори» зобов’язані спрямовуватися на потреби оборонної сфери України.
Голова комітету ВРУ зі свободи слова зробив цікаву заяву:
Тому зараз ключова історія — не тільки домовитися з Павлом Дуровим [творець Telegram] про те, щоб ми мали механізми впливу на російську пропаганду, а й про те, щоб з’ясувати, чому такий прибутковий бізнес у нас, найімовірніше, дуже не оподатковується.
Раніше ми писали про те, що у «Слузі народу» пояснювали, чи очікувати українцям підняття податків.