Як малому бізнесу вибудувати маркетинг, який приносить клієнтів?

Існують різні маркетингові стратегії, за допомогою яких вдається привернути увагу цільової аудиторії. При їх розробці варто врахувати безліч важливих нюансів. Тільки за цієї умови маркетинг буде ефективним та сприятиме успішному розвитку бізнесу.

Визначення цільової аудиторії та аналіз ринку

Розробка маркетингової стратегії починається з визначення цільової аудиторії. При створенні портрету ідеального клієнта до уваги беруться наступні нюанси:

Не менш важливим є аналіз ринку. Слід визначити, як позиціонують себе конкуренти та які стратегії вони використовують. Так буде набагато легше розробити ефективний план розвитку власного бізнесу.

Вибір ефективних каналів просування та маркетингових інструментів

Вірно розроблена стратегія цифрового маркетингу дозволяє досягти взаємодії з потенційними клієнтами для просування послуг або товарів. Для цього використовуються наступні інструменти:

  1. SEO. Завдяки СЕО-оптимізації сайту вдається суттєво збільшити його видимість в пошукових системах.
  2. PPC. За допомогою платної реклами можна миттєво залучити трафік.
  3. Соціальні мережі. Для зв’язку з потенційними клієнтами можуть використовуватися різні платформи. В соціальних мережах публікується цікавий контент, проводяться рекламні акції.
  4. Email-маркетинг. На електронну пошту клієнтів надсилаються індивідуальні пропозиції, листи з інформацією про акції.

Таким способом бізнес-маркетинг допоможе залучити нових клієнтів та підвищити видимість бренду в інтернеті.

Як перетворити покупців у постійних клієнтів та побудувати лояльність

Стратегія залучення клієнтів полягає в тому, що треба не лише привернути увагу до бренда, але й водночас збільшити лояльність до нього. Щоб клієнти стали постійними, слід не лише пропонувати якісний продукт, але й звертати увагу на інші моменти.

Для формування лояльності вкрай важливо забезпечити якість сервісу та сформувати емоційний зв’язок з клієнтом. Необхідна постійна комунікація зручними способами зв’язку. Це можуть бути СМС-повідомлення з інформуванням про акції, публікації в соціальних мережах, запрошення на розіграші тощо. Крім того, слід розробити та детально продумати програми лояльності.

Як аналізувати результати та оптимізувати маркетингові дії

Необхідно постійно відстежувати, наскільки ефективним є маркетинг для бізнесу. До уваги береться трафік, кількість здійснених придбань, залученість клієнтів у соціальних мережах тощо. Так можна зрозуміти, які саме інструменти дають кращий результат, та відкоригувати стратегію. Допомогти в цьому також може команда фахівців Growthy.

Exit mobile version