Про те, що X (екс-Twitter) підтвердила зняття обмежень на оплату політичної реклами — це є кроком, який компанія взяла на себе зобов’язання виконати від початку 2023-го року, незабаром після того, як Ілон Маск взяв на себе управління зазначеною соціальною мережею, пише «НБН», посилаючись на матеріал TechCrunch.
Як стало відомо, в X пояснюють таке рішення тим, що поява політичної реклами в соцмережі насправді відповідає їхнім зусиллям, спрямованим на підтримку «свободи слова». Однак експерти TechCrunch вважають інакше — схоже, X потребує «рекламних доларів», приплив яких забезпечує політичний піар, особливо з огляду на те, що продажі звичайних маркетингових повідомлень соцмережею Маска в США впали на 59 відсотків, якщо порівнювати з 2022-м роком.
Зазначимо, що X запевняють, що соцмережа продовжить застосування спеціального алгоритму щодо платного політичного контенту в США, що виключає просування неправдивої/оманливої інформації, «покликаної підірвати довіру громадськості», що дещо розходиться з дійсністю, в якій Маск інтенсивно просуває наративи Кремля.
Раніше ми писали про те, що в Міноборони США знайшли розв’язання проблеми з відключенням Ілоном Маском Starlink для ЗСУ.