Проблеми Twitter після купівлі соцмережі Маском: чому мільярдер ухвалив рішення про скасування заборони на політичну рекламу

У 2019-му році, поки соцмережею керував гендиректор Джек Дорсі, у Twitter не допускали справляння плати за цей тип реклами, обґрунтовано вважаючи, що охоплення аудиторії подібних повідомлень «потрібно заробляти» самостійно, «а не купувати».

Смартфон.

Фото - gettyimages.com

Про те, що X (екс-Twitter) підтвердила зняття обмежень на оплату політичної реклами — це є кроком, який компанія взяла на себе зобов’язання виконати від початку 2023-го року, незабаром після того, як Ілон Маск взяв на себе управління зазначеною соціальною мережею, пише «НБН», посилаючись на матеріал TechCrunch.

Як стало відомо, в X пояснюють таке рішення тим, що поява політичної реклами в соцмережі насправді відповідає їхнім зусиллям, спрямованим на підтримку «свободи слова». Однак експерти TechCrunch вважають інакше — схоже, X потребує «рекламних доларів», приплив яких забезпечує політичний піар, особливо з огляду на те, що продажі звичайних маркетингових повідомлень соцмережею Маска в США впали на 59 відсотків, якщо порівнювати з 2022-м роком.

Зазначимо, що X запевняють, що соцмережа продовжить застосування спеціального алгоритму щодо платного політичного контенту в США, що виключає просування неправдивої/оманливої інформації, «покликаної підірвати довіру громадськості», що дещо розходиться з дійсністю, в якій Маск інтенсивно просуває наративи Кремля.

Раніше ми писали про те, що в Міноборони США знайшли розв’язання проблеми з відключенням Ілоном Маском Starlink для ЗСУ.

Exit mobile version