Про те, чи варто розраховувати на повернення старого пристрою після процедури повірки, і в яких ситуаціях можна очікувати встановлення нового лічильника, пише «НБН», посилаючись на матеріал профільного видання «ГазПравда».
Якщо проходження регулярної повірки завершилося успіхом, фахівці газорозподільної компанії зобов’язані повернути газовий лічильник і встановити на попереднє місце протягом 2-х місяців з дати його вилучення. Також, у разі ухвалення попереднього рішення щодо ремонту облікового пристрою, то після ранніх заходів облгази повинні змонтувати раніше знятий лічильник газу, замінивши тимчасово встановлений з резервного фонду лічильник, протягом 2-х місяців із дня його відправлення на експертизу.
Крім того, якщо було ухвалено рішення щодо неможливості/недоцільності відновлення газового лічильника, то газорозподільна компанія зобов’язана протягом 15 робочих днів після надання результатів цієї перевірки (але не пізніше 2-х місяців після вилучення лічильника на повірку) на безоплатній основі встановити свій лічильник для подальшого обліку споживання газу (не може перевищувати розміри побутового лічильника), і одночасно віддати домовласникові його старий лічильник, додавши повідомлення письмово про підсумки перевірки, включно з належним рішенням про неможливість ремонту.
Раніше ми писали про те, хто саме має оплачувати процедуру повірки газового лічильника.