У Мінцифри розкрили причини масштабного збою в «Дії» 3 лютого

Увечері суботи, 3-го лютого, українці зіткнулися з труднощами, намагаючись отримати доступ до сервісів держдодатка «Дія», оскільки саме в той період проводили голосування за тих, хто пройде у фінал Нацвідбору на «Євробачення-2024».

«Дія».

Фото - thedigital.gov.ua

Про те, що в період вищеописаного голосування в «Дії» фіксувався величезний приплив користувачів, якщо врахувати всю історію держпроєкту, пише «НБН», посилаючись на пояснення, опубліковане в офіційному Facebook-акаунті віцепрем’єра/міністра цифрової трансформації нашої країни Михайла Федорова.

На думку глави Мінцифри, негаразди з роботою держдодатка були спровоковані тим, що замість 800 запитів/щомиті, як спостерігалося під час ідентичного процесу голосування 2023 року, користувачі відправляли по 15 000 звернень/щомиті.

Навіть попри те, що, порівняно з минулим роком, у Мінцифри розширили ІТ-потужності у 5 разів, система не впоралася — «запитів надійшло більше у 20 разів», і, як наслідок, утворилася колосальна черга.

Федоров акцентував:

Ми зробимо детальний розбір, аналіз і впровадимо організаційні зміни, щоб бути готовими до подібних хвиль трафіку.

Раніше ми писали про те, що Федоров дав обіцянку — «цифрових порядків денних» у держдодатку не буде.

Exit mobile version