На які недоліки в записах, внесених до 2004-го року (до переходу на електронну реєстрацію), слід звернути увагу потенційним пенсіонерам, пише «НБН», посилаючись на матеріал «Фактів-ICTV».
При виході на «заслужений відпочинок», громадянину необхідно надати Пенсійному фонду України належний пакет документів, що слугуватимуть підставою для призначення допомоги за непрацездатностю, і одним із таких «паперів» є трудова книжка, з внесеними до неї всіма даними щодо трудового стажу майбутнього пенсіонера.
Зокрема, як під час влаштування, так і під час звільнення з роботи в трудовій книжці мають заповнювати нижчезазначені графи, вточнюючи:
ПІБ співробітника;
повна назва підприємства;
підпис особи, яка оформляє записи;
офіційна печатка компанії.
За відсутності зазначених даних або допущення в них явних помилок/виправлень, саму трудову книжку можуть визнати недійсною. Зокрема, для визначення всього стажу, відділ кадрів зобов’язаний поставити дві дати — приймання і звільнення (одним кольором чорнила).
Також, якщо помилку все ж таки припустилися, просто закреслити її забороняється — запис має бути розташований окремо, з підписами відповідальної особи та працівника біля напису «Доданій інформації вірити» та печаткою підприємства.
Раніше ми писали про те, що в Мінсоцполітики повідомляли, куди йдуть кошти, які не надійшли на «заморожені» картки пенсіонерів.