Про те, що у функціонуванні мобільного різновиду застосунку вищеописаного банку цієї середи, 1 травня, знову сталися масштабні неполадки, пише «НБН», посилаючись на інформацію, оприлюднену в офіційному Telegram-акаунті співзасновника Monobank Олега Гороховського.
За словами Гороховського, на поточному етапі, відповідні кіберфахівці Monobank розпочали виправлення «збою в додатку». Крім того, Гороховський окремо просить вибачення «у всіх, кого підводимо».
Слід зазначити, що клієнти Monobank скаржаться на неможливість авторизуватися не тільки в мобільному застосунку, а й за допомогою онлайн-банкінгу на ПК/ноутбуках, а останні подібні «негаразди» у фінустанови спостерігалися фактично рівно місяць тому, 1 квітня.
Раніше ми писали про те, що в НБУ анонсували першу фазу анулювання низки валютних обмежень.