Про те, що із зазначеної дати Держприкордонслужба зможе перешкоджати водіям у перетині кордонів країни, якщо у таких осіб не буде «на руках» QR-коду, виданого ТЦК/СП, і подібні заходи негативно відіб’ються на паливному ринку України, пише «НБН», посилаючись на думку засновника логістичної групи компаній «Прайм» (мережа АЗС) Дмитра Льоушкіна, що прозвучала в ефірі телеканалу «КИЇВ-24».
За словами Леушкіна, неможливість виїзду водіїв, судячи з усього, стане причиною гострого паливного дефіциту, оскільки просто зупинить більшість вантажоперевезень паливно-мастильних матеріалів. Зокрема, оскільки Україна самостійно не виготовляє автопаливо і похідні «чорного золота» внаслідок руйнування відповідної інфраструктури ударами РФ, то змушена імпортувати подібну продукцію, і «якщо всього 5 відсотків вантажівок залишиться на рейсі, це буде паливний колапс».
Експерт наголосив, що процес перевірок у ТЦК/СП, а також військово-лікарські комісії та отримання бронювання від мобілізації, заберуть доволі багато часу, а Україна не зможе чекати, а тому залишиться без палива:
Два тижні — це запас на АЗС. Максимум на два тижні.
Раніше ми писали про те, що експерт перераховував негативні наслідки від майбутнього підняття акцизу на автопаливо.