Про те, що нововведення торкнуться норм обслуговування осіб з інвалідністю, пише «НБН», посилаючись на заяву директора з маркетингу «Ощадбанку» Сергія Грабчака, яка пролунала в період проведення заходу «Маркетинг. Марафон», і опублікована на сторінці Mrktng.Mmr.
За словами Грабчака, практично кожне відділення «Ощадбанку» буде забезпечено належними фахівцями, в обов’язки яких увійде обслуговування людей з інвалідністю. Зокрема, 14 сертифікованих наставників завершили навчання 800 співробітників в офлайн-форматі, і ще близько 7 000 — дистанційно.
Наразі, в рамках даної ініціативи безбар’єрності, держбанком створено 23 «суперінклюзивних» відділень, які відрізняються:
- заниженими стійками кас;
- тримачами для милиць;
- широкими проходами в офісах.
Крім того, в «Ощадбанку» вже є 614 філій, які відповідають державним нормам інклюзивності.
Раніше ми писали про те, що в «Ощадбанку» пояснювали, як пенсіонерам-переселенцям пройти спрощену процедуру ідентифікації.