Про те, що робити військовозобов’язаним, якщо бронювання від мобілізації, раніше отримане в паперовому форматі, іноді коректно не відображається в «Резерв+», пише «НБН», посилаючись на пояснення, озвучене заступником глави Міноборони Катериною Чорногоренко в ефірі телемарафону на YouTube-каналі «ТСН».
За словами Чорногоренко, просто зараз у вітчизняному оборонному відомстві ведеться опрацювання вищеописаного типу звернень через «нашу техпідтримку».
Зокрема, заступниця глави Міноборони нагадала, що її структура раніше публікувала свою електронну пошту, куди необхідно звертатися в окремому порядку з метою отримання досить оперативної відповіді, всупереч безлічі ідентичних запитів.
Утім, Чорногоренко наголосила — інформація, яку вносять працівники ТЦК/СП, потребують регулярної актуалізації та оновлення, однак ця проблема ще не вирішена «системно».
Заступник голови оборонного відомства резюмувала:
…Звернутися можна в техпідтримку Міноборони й отримати алгоритм, що робити далі в тій чи іншій ситуації.
Раніше ми писали про те, що в Міноборони пояснювали, чому не підтримують продовження термінів оновлення даних військовозобов’язаних до 150 днів.