В Умєрова розповіли, як вчинити, якщо дані про бронювання відсутні в «Резерв+»

З 18 травня в Україні запущено полегшену версію так званого «е-кабінету військовозобов’язаного» — мобільний держдодаток «Резерв+», за допомогою якого громадяни призовного віку можуть оновити свої військово-облікові дані, і користуватися, згідно із запевненнями Міноборони, таким програмним забезпеченням як аналогом паперової документації.

"Резерв+".

Фото - ukrinform.ua

Про те, що робити військовозобов’язаним, якщо бронювання від мобілізації, раніше отримане в паперовому форматі, іноді коректно не відображається в «Резерв+», пише «НБН», посилаючись на пояснення, озвучене заступником глави Міноборони Катериною Чорногоренко в ефірі телемарафону на YouTube-каналі «ТСН».

За словами Чорногоренко, просто зараз у вітчизняному оборонному відомстві ведеться опрацювання вищеописаного типу звернень через «нашу техпідтримку».

Зокрема, заступниця глави Міноборони нагадала, що її структура раніше публікувала свою електронну пошту, куди необхідно звертатися в окремому порядку з метою отримання досить оперативної відповіді, всупереч безлічі ідентичних запитів.

Утім, Чорногоренко наголосила — інформація, яку вносять працівники ТЦК/СП, потребують регулярної актуалізації та оновлення, однак ця проблема ще не вирішена «системно».

Заступник голови оборонного відомства резюмувала:

…Звернутися можна в техпідтримку Міноборони й отримати алгоритм, що робити далі в тій чи іншій ситуації.

Раніше ми писали про те, що в Міноборони пояснювали, чому не підтримують продовження термінів оновлення даних військовозобов’язаних до 150 днів.

Exit mobile version