Як інформує «НБН» із посиланням на дані Державної служби статистики (Держстату), оптові ціни вітчизняних компаній, що виготовляють промтовари, за рік зросли на 37 відсотків (для внутрішнього ринку — на 40 відсотків, для зовнішнього — на 15,9 відсотка).
Відповідно до даних зазначеної статистичної держструктури, у виробництві харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів, ціни збільшилися на 20,2 відсотка (для України — на 18 відсотків, для вивезення за межі держави — на 29,1 відсотка), і йдеться про:
- молокопродукти — на 21,2 відсотка (для внутрішнього ринку — на 21,4 відсотка);
- хліб, хлібобулочні та борошняні вироби — на 15,8 відсотка, (для внутрішнього ринку — на 16,4 відсотка);
- м’ясо та напівфабрикати/вироби із нього — на 10,2 відсотка (для внутрішнього ринку — на 12 відсотків);
- безалкогольні напої — на 8,5 відсотка (для внутрішнього ринку — на 8,6 відсотка);
- цукровий післк/рафінад — мінус 1,5 відсотка (для внутрішнього ринку — плюс на 0,4 відсотка).
Раніше ми писали про те, що аналітики перераховували продукти, які різко подорожчали протягом березня.