Як інформує «НБН» із посиланням на офіційний Telegram-профіль «Укрзалізниці», внаслідок підвищення навантаження на IT-систему, ймовірне виникнення збоїв у функціонуванні мобільного застосунку та сайту онлайн-продажу квитків.
Для збалансування підвищеного попиту, спричиненого багатоденним збоєм у роботі онлайн-сервісів, національна залізнична компанія відкрила десятки додаткових кас у містах, де фіксується найбільший пасажиропотік.
Зокрема, у столиці почали працювати 27 залізничних кас: 25 «віконець» — на Центральному вокзалі та 2 додаткових — на Південному вокзалі.
Також, ідентично розширено касові зони в місті Львів: наразі на вокзалі запущено роботу вже 10 кас.
Крім того, у периметрі касових залів продовжують працювати вокзальні «янголи», до яких пасажири можуть звернутися по консультацію, наприклад, оперативно врегулювати питання придбання/повернення квитків або своєчасної посадки на поїзд.
Раніше наш інформаційний портал писав про те, що в «Нафтогазі» повідомляли про наслідки чергового удару РФ по об’єктах компанії.