В «Укрзалізниці» підказали, хто допоможе оперативно купити квиток у разі збою онлайн-сервісів

IT-фахівці «Укрзалізниці», за підтримки партнерів, фактично цілодобово мінімізують наслідки збоїв після відновлення системи, пошкодженої масованою кібератакою.

Каси «УЗ».

Фото - t.me/UkrzalInfo

Як інформує «НБН» із посиланням на офіційний Telegram-профіль «Укрзалізниці», внаслідок підвищення навантаження на IT-систему, ймовірне виникнення збоїв у функціонуванні мобільного застосунку та сайту онлайн-продажу квитків.

Для збалансування підвищеного попиту, спричиненого багатоденним збоєм у роботі онлайн-сервісів, національна залізнична компанія відкрила десятки додаткових кас у містах, де фіксується найбільший пасажиропотік.

Зокрема, у столиці почали працювати 27 залізничних кас: 25 «віконець» — на Центральному вокзалі та 2 додаткових — на Південному вокзалі.

Також, ідентично розширено касові зони в місті Львів: наразі на вокзалі запущено роботу вже 10 кас.

Крім того, у периметрі касових залів продовжують працювати вокзальні «янголи», до яких пасажири можуть звернутися по консультацію, наприклад, оперативно врегулювати питання придбання/повернення квитків або своєчасної посадки на поїзд.

Раніше наш інформаційний портал писав про те, що в «Нафтогазі» повідомляли про наслідки чергового удару РФ по об’єктах компанії.

Exit mobile version