Як інформує «НБН» із посиланням на офіційний Telegram-канал голови правління «Ощадбанку» Сергія Наумова, вищеописана ситуація виникає через те, що вітчизняні оператори мобільного зв’язку повторно реалізують дезактивовані телефонні номери новим абонентам.
Виходячи зі слів Наумова, для розв’язання цієї проблеми слід зателефонувати до call-центру «Ощадбанку» за номером 0-800-210-800, і повідомити про отримання SMS-повідомлень, адресованих іншій особі.
Для цього необхідно:
- набрати call-центр з номера, на який приходять «чужі» SMS-повідомлення;
- дочекатися, поки фахівець техпідтримки знайде клієнта, до якого прив’язаний фінансовий номер, і запустить процедуру його видалення з профілю ексвласника;
- підтвердити видалення OTP-паролем, який попросить назвати оператор.
В «Ощадбанку» резюмували:
Усе дуже просто і зручно!
Раніше ми писали про те, що в Мінагрополітики відповідали, чи подешевшають курячі яйця після Великодніх свят.