У McDonald’s відповіли, чи дійсно компанія повертається на російський ринок

Напередодні, 26 квітня, у Мережі почала циркулювати інформація, що стосується повернення мережі «МакДональдз» у країну-агресор — росЗМІ повідомили про подання цією корпорацією заявок на оновлення реєстрації торгових марок у РФ.

МакДональдс.

Фото - novyny.live

Як пише «НБН» із посиланням на офіційний X-акаунт McDonald’s Ukraine, американська компанія надала чітке пояснення вищеописаним чуткам, поширюваним від суботи у вітчизняному медіапросторі.

Зокрема, пресслужба McDonald’s Ukraine повідомила — право інтелектуальної власності є одним із найцінніших активів компанії, тому їх слід оновлювати на регулярній основі. Йдеться про власність на свої торгові марки по всьому світу, навіть у тих державах, у яких компанія відмовилася від ведення бізнес-діяльності.

Таким чином, заявка на оновлення реєстрації торгівельних марок, подана до російського відомства, зроблена лише для того, щоб убезпечити цей бренд, не дозволивши стороннім бізнес-структурам або особам з РФ скористатися назвою ресторану і найменуваннями продукції у своїх інтересах.

У McDonald’s Ukraine наголосили — позиція компанії залишається чіткою і незмінною: ця мережа однією з перших міжнародних бізнесів засудила вторгнення РФ в Україну, пішовши з російського ринку, оголосивши щодо продажу об’єктів у травні 2022 року, і тепер не має наміру відновлювати ведення бізнесу у РФ.

Раніше ми писали про те, чому Сікорський порадив РФ віддати Китаю Владивосток.

Exit mobile version