3 поради щодо реєстрації торгової марки в США

Торгова марка (ТМ) захищає продукцію/послуги від незаконного продажу/надання, дає змогу споживачам розпізнавати їх серед подібних, що підвищує їх конкурентоспроможність, та збільшує загальну вартість бізнесу.

Про процедуру реєстрації торгового знаку (ТЗ) читайте на сайті компанії 4B: https://4b.ua/services/us-tm-registration/, де стосовно даного питання можна замовити безкоштовну юридичну консультацію. Окрім цього, ми підготували 3 поради про те, на що потрібно звернути увагу та чого слід уникати при реєстрації ТМ.

Проаналізуйте ТЗ, що є на ринку США

Перш за все це необхідно для того, щоб перевірити свою ТМ на ідентичність/схожість з іншими знаками. Якщо ви знайдете щось подібне, то це може стати причиною відмови у її реєстрації. Найкраще проводити перевірку на сайті Відомства з патентів і товарних знаків США.

Виберіть ТЗ

При виборі ТМ враховуйте, що згідно із законодавством США зареєстрованим знаком не може бути те, що має:

Ваша марка повинна бути унікальною та відповідною продукції/послугам, що виготовлятимуться/надаватимуться.

Визначте класи товарів/послуг

Класів може бути 1 або кілька. Це залежатиме від того, що саме ви будете продавати чи які послуги надавати. Враховуйте, що продаж товарів або надання послуг, класи яких не будуть прописані в документах, буде незаконним. Також варто вказати, що кількість класів буде впливати на вартість реєстрації: чим їх більше, тим вища ціна. Безкоштовну допомогу щодо питань, пов’язаних з класами, можна отримати на сайті: 4B.ua.

Окрім цього, існує цілий ряд вимог до заповнення документів. Наявність помилок у документах, неправильно визначені класи та інші нюанси можуть стати причиною відмови у реєстрації ТЗ, а також привести до проблем із законом. Тому цю справу варто доручити професіоналам.

Exit mobile version