Як інформує «НБН», клієнти публікують свої скарги про припинення роботи терміналів, карток та онлайн-банкінгу на офіційній сторінці фінансової установи у соціальній мережі Facebook.
Зокрема, клієнти пишуть такі скарги:
“Неможливо навіть гроші зняти в банкоматі”, “Ощад24 вже все?”, “Мало того, що сам додаток відмовляється працювати, так ще й платіжки не проходять з карт, помилку постійно вибиває”, “Просто нуль інформації, а незручностей просто море” , «Будьте добрі, зробіть хоч щось із цим!».
У свою чергу співробітники Ощадбанку не змусили чекати невдоволених клієнтів з відповіддю. Один із них написав:
«Це питання вже вирішується. Ми вибачаємось за незручності».
Трохи пізніше від працівників фінустанови з’явилося ще одне повідомлення про те, що «вже всі послуги, окрім додатків, працюють нормально».
У свою чергу Ярослава Титова, яка є начальниками управління банку зі зв’язків зі ЗМІ та громадськістю, зазначила, що банк просто проводив планові технічні роботи.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про збій в системі ПриватБанку.