8 березня втрачає популярність: соцопитування показало, скільки українців вважають важливим це свято

Київський міжнародний інститут соціології з’ясував, як війна вплинула на сприйняття свят жителями України. Зокрема дослідження показало, що 8 березня втрачає популярність у суспільстві.

Українки

Фото – detector.media

Результати соціологічного опитування КМІС показали, що за останні роки 8 березня втрачає свої позиції. Популярність свята серед українців у 2021 році становила 34%, за два роки показник упав до 25%, інформує «НБН».

У лютому 2024 року ставлення жителів нашої країни до 8 березня погіршилося, показник популярності знизився до 21%. Серед жінок це свято популярніше (23%), ніж серед чоловіків (18%).

Що цікаво, у 2017 році 8 березня називали одним із найулюбленіших свят 49% учасників соцопитування, цей показник популярності став найвищим за період із 2013 по 2024 роки.

На сьогодні у українців найважливішими чи улюбленими є такі свята: Різдво Христове (70%), Великдень (68%), День Незалежності (64%), День захисників та захисниць (58%) та Новий рік (47%).

Раніше соціологи КМІС розповіли, як змінилося ставлення українців до цензури в інтернеті за два роки повномасштабної війни.

Exit mobile version