Як інформує «НБН» з посиланням на матеріал «УНІАН», від фінансового директора OpenAI Сари Фрайєр пролунала заява — обговорюється низка ідей щодо впровадження реклами, однак остаточне рішення ухвалять, ґрунтуючись на побажаннях цільової аудиторії, щоб не допустити відтоку користувачів.
Виходячи зі слів Фрайєр, принцип розміщення рекламного контенту в ChatGPT ретельно продумають, щоб не зруйнувати основний функціонал чат-бота і залишити традиційну зручність використання платформи.
Слід зазначити, що OpenAI отримувала необхідні кошти для своїх проєктів, запровадивши передплату або залучаючи корпоративних клієнтів, але через зростаючі витрати на розробку і підтримку інноваційних технологій, потрібні додаткові джерела доходу для забезпечення стабільності роботи компанії, всупереч виникненню етичних питань і зниження довіри користувачів.
Раніше наш інформаційний портал писав про те, кому і в яких ситуаціях варто вибирати хмарні сервери для хостингу.