У «Київському метрополітені» пояснили, як намагаються перекрити кадровий дефіцит на тлі війни

Не так давно комунальне підприємство «Київський метрополітен» збільшило «розриви» в графіку рухів поїздів, додавши до них від 45 до 60 секунд на всіх лініях підземки, та повідомивши, що ключовою причиною подібних нововведень є гостра нестача машиністів та електромеханіків.

Київське метро.

Фото - bzh.life

Про те, що для компенсації цього критичного дефіциту на це комунальне підприємство закликають активніше працевлаштовуватися жінок, пише «НБН», посилаючись на пояснення в.о. голови «Київського метрополітену» Віктора Вигівського, опубліковане на офіційній сторінці КМДА.

За словами Вигівського, наразі в технічній школі не припиняється підготовка майбутніх машиністів, і серед претендентів працевлаштування — поки що тільки одна жінка. Ця група завершить процес навчання і зможе вийти на лінію не раніше наприкінці 2024 року.

При цьому, незабаром буде оголошено новий набір на вищевказану спеціальність, і, в «Київському метрополітені» сподіваються, що до претендентів приєднаються як чоловіки, так і жінки (наразі на КП працевлаштовано 41 відсоток жінок і 59 відсотків чоловіків).

Вигівський наголосив — брак спеціалістів у столичному метро пов’язаний, окрім специфіки професії, з масштабною вимушеною міграцією та посиленою мобілізаційною роботою ТЦК:

На сьогодні ми маємо понад 15 відсотків вакантних посад на підприємстві.

Раніше ми писали про те, що Сікорський заявляв про готовність Польщі до створення підрозділу з місцевих мобілізованих українців.

Exit mobile version