Про те, що такі малоприємні зміни, на тлі постійного зростання цін, зачепили життя 54 відсотків громадян України, пише «НБН», посилаючись на статистику, надану консалтинговою компанією «Кантар-Україна», і опубліковану в ThePage.
Близько 30 відсотків українців може дозволити придбання нового одягу, і тільки кожен 7-й в змозі своєчасно оновити смартфон. Також, понад 60 відсотків українців скоротили витрати на розваги та відпочинок, а також спорт і б’юті-процедури, а трохи менш як 50 відсотків відмовилися від улюблених хобі.
Загалом, через війну, громадяни України обмежили витрати в нижчезазначених категоріях:
- у розвагах і відпочинку — 64 відсотки опитаних;
- у спорті — 54 відсотки;
- у красі — 52 відсотки;
- у хобі — 48 відсотків;
- в одязі та взутті — 42 відсотки;
- в освіті та навчанні — 28 відсотків;
- в оплаті комунальних послуг — 16 відсотків;
- у придбанні харчових продуктів — 15 відсотків.
Раніше наш інформаційний портал писав про те, що в Держстаті показали, як змінилися ціни на товари та послуги за місяць.