Як інформує «НБН» із посиланням на офіційну сторінку ПФУ, відтепер, після внесення вищеописаної е-документації до «Дії», можна скористатися чималим переліком послуг за допомогою структурних відділень цього фонду навіть без ID-картки.
Зокрема, так званий «шеринг» цифрового типу документації може знадобитися для:
- призначення/перерахунку пенсійної допомоги, соцдопомоги та виплат за страховкою;
- оформлення низки соціальних послуг/пільг;
- врегулювання будь-яких питань, що стосуються відрахування/нарахування належних коштів (коригування способу, зміни реквізитів фінустанови, переказів пенсійної допомоги за оновленим місцем проживання, відновлення виплат);
- виправлення/уточнення особистої інформації в держреєстрі застрахованих осіб;
- оформлення/отримання пенсійного посвідчення;
- отримання довідок (ОК-5/ОК-7), виписок з е-держреєстру «лікарняних»;
- оформлення допомоги на ритуальні послуги.
Раніше ми писали про те, що у ПФУ показували, у яких регіонах українцям нараховують найбільші пенсії.