Про те, що заважає подібному доставленню вантажів від узбережжя Балтійського моря, якщо не брати до уваги відсутність належних домовленостей з іншими країнами, пише «НБН», посилаючись на заяву генерального директора Клайпедського порту Альгіса Латакаса, опубліковану в місцевому виданні LRT.
За словами Латакаса, логістика з перенаправлення цих вантажів на узбережжя Балтійського моря, зараз є величезною проблемою, оскільки зачіпає безліч різних речей, угоди з різними країнами, а також «різні домовленості, різні інтереси й так далі». Утім, якщо описані питання буде вирішено, то Клайпеда зможе забезпечити 100-відсоткове обслуговування частини українського зерна найближчим часом: нинішня потужність морпорту становить від 10 до 15 мільйонів тонн зерна, зокрема й відправлення експортного литовського зерна в 3,5 мільйона тонн.
Раніше наш інформаційний портал писав про те, що «зернові домовленості» можуть працювати й без РФ.