Про те, що найчастіше під час зміни компанії-постачальника «блакитного палива», у побутових споживачів накопичується деяка переплата за обсяги використаного газу, і такі кошти можна повернути на законних підставах, пише «НБН», посилаючись на пояснення, опубліковане в офіційному Facebook-акаунті НАК «Нафтогаз України».
Зокрема, фахівці «Нафтогазу» рекомендують:
- особисто звернутися до попередньої газопостачальної компанії, надавши заяву щодо повернення переплати;
- дочекатися, доки зазначена компанія-постачальник упродовж 5 робочих днів дасть відповідь, і поверне кошти.
Слід зазначити, що виключно клієнти компанії-постачальника мають право забирати таку переплату, при цьому, належного алгоритму щодо переказу коштів/взаєморозрахунків між газопостачальними компаніями не існує, і якщо виникають додаткові питання, необхідно зателефонувати на номери «Нафтогазу»:
- +380-66-300-28-88;
- +380-98-300-28-88;
- +380-93-300-28-88.
Раніше ми писали про те, як вчинити, якщо в платіжках від «Нафтогазу» вказано неправильні показання лічильника.