Про те, за яких обставин зазначений процес необхідний, і як замінити цей важливий документ, пише «НБН», посилаючись на «Соціальну інформаційну платформу».
Зокрема, нове посвідчення можуть видати одержувачу пенсійної допомоги з нижчезазначених причин:
- старе посвідчення прийшло в непридатний вигляд;
- документ втрачено;
- призначається інший вид пенсійної допомоги;
- змінилися типи опіки/піклування.
Зазначимо, що під час оновлення посвідчення, вноситься належна відмітка до пенсійної справи.
Також, направити до сервісного центру ПФУ потрібно відповідну заявку та таку документацію:
- копію документів, що засвідчують особу/повноваження особи як представника;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків/серію та номер паспорта для фізосіб, які, через їхні релігійні переконання, відмовилися від картки, і є відповідна відмітка в паспорті;
- фотографії;
- зразок підпису (для отримання електронного пенсійного посвідчення в «Ощадбанку» або «ПриватБанку»).
Раніше ми писали про те, хто в Україні має право на першочергові виплати пенсійної допомоги.