Про те, що відкоригувати невірні відомості в зазначеному держреєстрі можна в дистанційному форматі, скориставшись web-порталом електронних пенсійного відомства, пише «НБН», посилаючись на пояснення, опубліковане в офіційному Facebook-акаунті ГУ ПФУ Донецької області.
Насамперед, слід уточнити свої:
- ПІБ на цей момент;
- дату і місце народження;
- стать/громадянство;
- серію і номер паспорта/дату і ким видано паспорт;
- номер телефону/адресу місця проживання.
Для перевірки та зміни персональних даних у разі виявлення неточностей:
- увійти до персонального кабінету на web-порталі е-послуг ПФУ, використовуючи кваліфікований електронний підпис (КЕП);
- заповнити анкету для внесення поправок до даних у реєстрі застрахованих осіб (у закладці «Комунікації з ПФУ» в лівій частині екрана, у підпункті «Анкета для зміни даних у реєстрі застрахованих осіб»).
Далі потрібно прикріпити проскановані копії:
паспорту/ID-картки або подібних документів, що посвідчують особу;
документу із реєстраційним номером облікової картки платника податків;
довідки про реєстрацію місця проживання.
Після цього достатньо натиснути «Сформувати анкету» та «Підписати та надіслати до ПФУ», і регулярно перевіряти статус заяви в персональному е-кабінеті в розділі «Мої звернення».
Раніше ми писали про те, що експерти розповіли, які чинники впливають на розмір пенсійних виплат.