Про те, що першою ділянкою залізничних колій окупанти мають намір відновити сполучення не тільки з Бердянськом, але оскільки вже прокладена частина подібної логістики проходить через регіон, вельми вразливий для високоточних ракетних систем великої дальності ЗСУ, такі плани країни-агресора можуть не справдитися, пише «НБН», посилаючись на X-акаунт Міноборони Великої Британії.
На думку аналітиків військової розвідки Британії, вищеописаний задум РФ є найбільшим інфраструктурним проєктом, який Москва могла б здійснити на тимчасово окупованих територіях (ТОТ) України, тим самим відновивши залізничне сполучення, перерване внаслідок активних бойових дій на Донеччині та Запоріжжі.
Крім того, у Міноборони Великої Британії вважають, що одна з цілей РФ полягає в підтримці активності в Маріуполі — можливо, росіяни прагнуть відбудувати «Азовсталь» та інші об’єкти, які самі ж знищили 2022 року.
Утім, з урахуванням того, що ідентичну залізничну гілку на південь від Донецька, завдовжки всього лише 60 кілометрів, будували цілих вісім місяців, цим довгостроковим намірам загарбників, судячи з усього, не доведеться здійснитися.
Раніше ми писали про те, що Павлюк показував інфографіку тижневих втрат військ Путіна в «живій силі» і техніці.