Як інформує «НБН» із посиланням на офіційний сайт Пенсійного фонду України (ПФУ), у деяких випадках «заморожування» нарахування допомоги можна скасувати, але слід заздалегідь знати причини подібного призупинення виділення фінпідтримки.
Зокрема, виплату пенсійної допомоги можуть призупинити, якщо:
- своєчасно не пройдено ідентифікацію, і не підтверджено особу одержувача;
- змінилося прізвище або інші паспортні дані;
- отримано новий паспорт (після втрати/викрадення старого документа);
- змінився реєстраційний номер платника податків (ІПН);
- змінилася адреса проживання;
- особа працевлаштувалася/звільнилася з роботи.
Щоб уникнути «заморожування» нарахування державної фінпідтримки, громадянину слід написати відповідну заяву впродовж 10 днів, особисто звернувшись до сервісного центру ПФУ або переслати документ, скориставшись можливостями web-порталу електронних послуг цього соціально-пенсійного відомства.
Раніше ми писали про те, що у ПФУ показували, як в Україні зросли пенсії після березневої індексації.