Автомобільні компанії PSA і FCA почали підготовку до повноцінного об’єднання. Подібне рішення схвалено акціонерами компаній. Незабаром на світову арену вийде новий автомобільний гігант. Його назву вже визначено – Stellantis.
Онлайн-майданчик для торгівлі автозапчастинами Avtopro.ua розповість про це об’єднання більше.
PSA та FCA підозрювали у недобросовісній конкуренції
У заяві компаній говориться про те, що об’єднання буде завершено 16 січні поточного року. Торгівля акціями Stellantis розпочнеться на біржах Euronext в Парижі та Mercato Telematico Azionario в Мілані вже 18 січня. Через день торгівля також відкриється на Нью-Йоркській фондовій біржі. З Stellantis будуть пов’язані такі марки:
-
Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth, Maserati (Італія);
-
Opel, Vauxhall (Німеччина, Великобританія);
-
Peugeot, Citroen, DS (Франція);
-
Chrysler, Dodge, Jeep, RAM, SRT (США).
Європейські регулятори підозрювали PSA та FCA у недобросовісній конкуренції, через що створення Stellantis опинилося під питанням. Зокрема, в ЄС були стурбовані тісним співробітництвом Peugeot з японським Toyota, завдяки якому автовиробники стрімко завойовували не тільки європейський ринок комерційного транспорту, а й ринок автосервісних послуг. Але вже у грудні 2020 року злиття PSA й FCA було схвалено. При цьому чинні програми співпраці майбутніх членів Stellantis з іншими автомобільними компаніями серйозних змін не зазнали.
Чим цікавий Stellantis
Ідея створення автомобільного мегаконцерна просувалася як американськими, так і французькими та італійськими компаніями. Це об’єднання в чомусь буде нагадувати PSA і FCA, які досі існують. Наприклад, раніше заявлялося, що автовиробники зможуть використовувати свої фірмові логотипи. Ще до початку серйозної роботи над Stellantis об’єднання Fiat Chrysler планувало приєднатися до альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi. Угода зірвалася, а об’єднання вирішило створити власний альянс та зміцнити позиції на світовому авторинку.
За словами незалежних експертів, Stellantis повинен стати третьою автомобільною компанією у світі по прибутку та четвертою за обсягами продажів. При цьому наголошується, що після злиття члени альянсу будуть добиватися «синергії». А саме: почнеться створення загальних стратегій розвитку, раціоналізація операцій, будуть визначені загальні цінності корпорації. У перший рік свого існування Stellantis планує реалізувати 8,7 млн автомобілів. За цим показником Stellantis поступиться альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi, а також Volkswagen і Toyota.